Drugi dzień zawodów..

..które okazały się nie być żadnymi mistrzostwami Polski, a -cytuję- 9th Grand International Wushu Festival 2012.. Kurva élet! 😀 Mniejsza o to. Marek startował w kategorii broni innej długiej w grupce zaledwie 6 osób, co zastanawia mnie w jakiej kategorii był sklasyfikowany tabun Choy Lee Futowców (i – Futek) występujący z czerwonymi chorągwiami. 😉 Niestety nie poszło tak jak byśmy sobie życzyli. W trakcie robienia formy jakieś ścięgienko sobie naciągnął Marek, coś pykło i już nie dało rady zrobić wszystkiego zgodnie z zasadami sztuki. Być może nie rozgrzał się dość dokładnie. Cóż.. Następnym razem! Miejsce piąte, ale wykonanie nie było złe. 🙂

shuangshoudai

Marek - podgląd na gorąco

A poza chuojiao.. mnóstwo konkurencji, w tym dużo clf, taijiquan (te ostatnie  rozgrywano do samego  końca zawodów), qingda i sanda, której się naoglądałem na zapas. .

Choy Lee Fut z Krakowa

pudao

jakieś taij - pani ma dobry strój 😉

doszliśmy do wniosku, że tarcza, to fajna rzecz 🙂

qingda

Walki niektóre ciekawe, niektóre mniej, inne oddane walkowerem. Było trochę emocji przy starciach polsko-rosyjskich. Tutaj mi się rzuciło w oczy (uszy), że oni zwarci i dopinguja się jako zespól narodowy skandując „Rossija”, czy „Ruskij w pieriod”, a nasi raczej dopingowani przez znajomych i kumpli z klubu po imieniu.. No ale tamci występowali jako drużyna narodowa, a od nas zawodnicy jako reprezentanci różnych klubów.

A w ogóle to odczułem brak telebimu i powtórek. Kilka razy coś mnie rozproszyło i odwróciłem głowę, by zerknąć na sąsiednie plansze i wtedy coś się działo na leitai ciekawego. Np knockdown, czy fajna akcja po prostu. Nota bene był jeden średnio-ciężki knock out w jednym ze starć, po ładnym bocznym z obrotu na -jak się zdaje- wchodzącego w nogi przeciwnika.

Cały dzień praktycznie spędziłem z naszą małą paczką na tych zawodach i mam dosyć na jakiś czas (zawodów wushu). Dobrze, że w przerwie skoczyliśmy na piwo. 🙂

Ngondeg

 

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

