Na Mikołajki spełniamy KO zachciewajki :)

Wychodząc naprzeciw wyrażonemu w komentarzu do poprzedniego wpisu życzeniu Sifu KO, wrzucam klip przenędznej jakości, ale jakże pozytywny, z naszych zabaw w „walki” 3 na 1 z dawnych czasów w Poniatówce. 🙂

Bardziej ćwiczenie na orientację w przestrzeni i niestracenie głowy niż sparing, ale można zawsze czymś oberwać a i atakowanie jest cholernie trudne, bo trzeba gościa gonić i sobie nawzajem z innymi „napastnikami” nie przeszkadzać. 🙂 Na klipie, oprócz KO, są jeszcze: Adaś, Łukasz i Marcin. A tak wyglądał KO w tamtych czasach (wiele się nie zmienił, ma tylko więcej belek na spodniach):

KO

chyba Marek mu zwrócił uwagę.. 🙂

Pozdro, KO!

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 6th, 2012

    Yeah….

    • Jesteś tak szybki, że nie zdążyłem zaktualizować.. :>

    • KO
    • Grudzień 6th, 2012

    Pamiętam ten trening. Mam to zresztą opisane w zeszyciku. Najlepiej mi się „broniło” jak już nie miałem gdzie się cofnąć.

    Do Twoich uwag dodałbym jeszcze że to trening na umysł. Nie bać się – nie uciekać – nie dać się napastnikom rozpędzić.

    • ..a rozpędzić napastników 😉
      Dochodzimy niemal do poziomu chińskich koujue..

    • KOjunior
    • Grudzień 6th, 2012

    Ojcze wymiatasz 😀 jako jedyny się nie dałeś !!!

    • KrzysT
    • Grudzień 6th, 2012

    Przeczytałem tytuł filmiku i moje skojarzenia powędrowały w całkiem niesparringową stronę… 😉

    • Kurcze, nie chciałem żeby zabrzmiało zbyt deadly, to zabrzmiało.. rowerowo. 🙂 BTW przyszła mi przez Ciebie na myśl pewna historia „jianghu”, ale nie odważę się jej tu opisać. 🙂

        • KO
        • Grudzień 6th, 2012

        ejjj chłopaki narobiliście mi smaka…

  1. KO :

    ejjj chłopaki narobiliście mi smaka…

    znasz..

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

