Kolejne Święta

To już trzecie w historii tego gaoji bloga.

Tym razem mi się nie chce szukać Chinek poprzebieranych za świętego Mikołaja, za to podzielę się kawałkiem dobrej muzyki. Dobrej, bo.. dobrej po prostu, a i przy okazji tradycyjnej, jak i tradycyjne są chińskie sztuki walki. 🙂

Wesołych Świąt! Wszystkim kungfiarzom i nie tylko. 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 23rd, 2012

    Zdrowia zdrowia dla Was i wątroby waszej. Na święta i na nowy rok i na wszystkie inne okazje jakie się przydarzają.

    Polecam kompot z suszu i kropelki dobre po.

      • KO
      • Grudzień 23rd, 2012

      To jeszcze raz ja KO… uczeń drugiej kategorii…. Skąd oni takie włosy brali wtedy, Przyklejali sobie czy co?

      • Może znali jakieś chi kungi. 🙂
        BTW, jakiej drugiej kategorii? Chyba, że 2 od góry w systemie 9 stopniowym. Zasługujesz na wypasioną ryjówkę skrzyżowną z tapirem. 😉

    • KO
    • Grudzień 23rd, 2012

    jiuzhizi :
    Może znali jakieś chi kungi.

    To ja też chce taki Qi Gong bo mi czaszka świeci jak psu…..

    jiuzhizi :
    Zasługujesz na wypasioną ryjówkę skrzyżowną z tapirem.

    tiia… zwłaszcza na wypasioną…

    • KO, Mądry Pando, ponoć ilość kudłów się bilansuje. Mi też się bilansuje na plecach. 😉

    • KO junior
    • Grudzień 24th, 2012

    Młody KO również życzy wszystkiego najlepszego 🙂 Zanim przeczytałem artykuł spojrzałem na okładkę i myślałem ze to Andrzej:) A kawałek jest extra 😀

      • Aśka
      • Grudzień 24th, 2012

      Dołączam się do życzeń: Wszystkiego najlepszego na święta dla Was i Waszych Rodzin 🙂
      Aśka

  1. O, cieszę się, że się spodobało. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

