czy to moja chora wyobraźnia..

..czy Olivier Gruner używa w „Mieście Aniołów” mandarynek? 🙂

W święta z nudów, a nudziłem się bardziej niż zwykle przez cholerne przeziębienie, obejrzałem kilka naprawdę MEGA GAOJI filmów „karate” z początku lat ’90, m.in. ten z Grunerem właśnie. Ta sekwencja wygląda dokładnie tak w samym filmie, nie jest to jakaś autorska przeróbka. Tak, jakby zdjęciowcom, czy reżyserowi się ta wycinka mandarynkowa spodobała wybitnie, bo co najmniej z 3 razy jest pokazana. Rozumiem, że to nie mainstreamowe zastosowanie yuanyang tui jest, ale inwencja i szerokie rozumienie techniki, to właśnie kung fu. 🙂 Swoją drogą ciekawe,  czy to jakiś z savate patent jest, choć szczerze mówiąc nie jestem pewien, czy Gruner savate jako takie trenował.. Tak czy siak fajnie pooglądać. 😉

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 31st, 2012

    Trzeba było powiedzieć … podrzuciłbym Ci „Gorące usta” 1, 3 i 4 oraz „Magiczna różdżka Harrego Portiera”.

    Wypije za Twe zdrowie dziś.

    Pozdr KO

    • Dzięki, KO. 🙂 Mam tylko nadzieję, że potencjalny narybek chuojiao lub jego rodzice nie czytają i się nie dowiedzą, co trzymasz w wideotece, bo już nikt się nie zapisze. 😉 Do jutra.

        • KO
        • Grudzień 31st, 2012

        luz…. mam to w okładkach o wędrówkach drozdów tępodziobych z National Geographic

  1. o, jak milo, nie tak dawno ćwiczyliśmy na treningu te podcięcia.

    pozdrowienia środkowopomorskie 😉

    • Może jakiś klip? 🙂 Może z samym Sifu Muraszko? 😉 Wszystkiego dobrego w nowym roku.

      • Niestety, nasz sifu, który każe się nazywać trenerem, chyba nie pochwala rozwoju socjalmedia w tej dziedzinie i klipów z treningów nie posiadamy żadnych 🙂
        Również pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego w nowym roku.

        ps. ale kopniecia kaczki i locking nogą z ripostą w kolano (które to przekazywał Mistrz Hong na słupskich spotkaniach) utkwily mi w pamięci na dobre

      • Dobrze, że go profilaktycznie nagrałem.. Będzie coś dla potomności. 😉
        A Sifu Muraszko brzmi jak dzwon. 😀 Zdecydowanie lepiej niż trener.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

