czyżby w Bollywood się na chuojiao poznano?

Fotuo, nasz stowarzyszeniowy mnich, czyli Łukasz, wrzucił jakiś czas temu na forum interaktywnego portalu sztuk walki info o bollywoodzkim filmie „7th sense”. Filmie o fabule tak od czapy, że najlepiej jak po prostu klikniecie na link i poczytacie streszczenie napisane przez Łukasza. Przy okazji uniknę w ten sprytny sposób ewentualnego pokazowego procesu w Indiach za udostępnianie linków do filmów, a kto chce, będzie mógł sobie obejrzeć w całości. Hindusi chyba jednak są spoko i nie mają zamiaru naśladować Amerykanów.  🙂 Jeśli macie dwie i pół godziny, piwo i orzeszki, to polecam. Ja sobie z przyjemnością obejrzałem. Gdy już, tak mniej więcej po 5 wplecionych w akcję roztańczonych teledyskach, doszło do finałowego pojedynku pomiędzy złym do szpiku kości Chińczykiem – szaolińcem, a dobrym Tamilem – potomkiem Bodhidharmana, zauważyłem, że coś w tej walce znajomego odnajduję. .

dong_lee

filmowy Dong Lee

..coś, trochę,  jak to..

marek_01-horz

podczas wizyty mistrza w 2012

Proszę, bez przygotowania, linek, komputera, rozbiegu (bo to z przeskoku, np. po poprzedzającym bocznym jest).. Sifu Klajda ma nawet groźniejszą minę, a kopie tylko wyimaginowanego Bodhidharmana. Mówi się przecież, że wizualizacja ważną metodą w chińskim kung-fu jest. 😉

Tak na marginesie, to teraz, tuż przed opublikowaniem tego posta, zorientowałem się dzięki dobrodziejstwu internetu, że ściśle rzecz biorąc jest to kino Kollywood, nie Bollywood.. Nie będę jednak zmieniał tytułu, żeby nie komplikować zanadto. Kto doczyta do końca, ten się dowie. 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Styczeń 6th, 2013

    A myślałem że tylko ja oglądałem indyjskie kino. Ulżyło mi

  1. Ja dopiero zaczynam, ale możemy się na priva zgadać jakie mamy ulubione aktorki. 😉

    • KOjunior
    • Styczeń 7th, 2013

    Super zdjęcia!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

