Weterani Skry

Tak roboczo zatytuowałem reportaż o różnych ciekawych ludziach, którzy od lat przychodzą na Skrę by ćwiczyć swoje mniej lub bardziej dziwne dyscypliny. Reportaż, który ma dopiero powstać, ma się rozumieć. 🙂 Pewnie fajniej byłoby zrobić i opublikować, zamiast o tym informować, ale dzięki temu będę nad sobą czuł bat i pewniejszym będzie, że pomysł zrealizuję.

drazek_Skra

Skra

Ów gaoji xiangmu (słowa „projekt” nie lubię, a chińskiego trzeba się uczyć, albowiem „XXI wiek, jest wiekiem Chińczyków”) mam zamiar zrealizować przy użyciu kamerki HD, którą z pomocą dobrych kolegów już sobie zamówiłem. Oprócz wypowiedzi bohaterów, chcę zarejestrować też jakieś fajniejsze ćwiczenia, z których są znani. Wypisałem sobie z pomocą Baumana (znajdzie się jako weteran w filmie na bank!) listę trzydziestu paru osób. Niektóre z nich, to już postacie na poły mityczne, których od lat na Skrze nie widać. Wśród tych, które na Skrę dalej przychodzą jest i tak kilka prawdziwych rodzynków, które powinny dobrze oddać koloryt tego miejsca. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieje, że coś fajnego. Będę musiał się przy tym zebrać na odwagę, bo część osób znam tylko z widzenia i nie wiem, jak zareagują. Najbardziej boję się Oszczepnika, ale Bauman znów zaoferowal swoją pomoc.. Będę kręcił z oddali.. choć to niczego nie gwarantuje, albowiem rzuca daleko.. 😉

m_Skra

stadion Skry

Tak sobie dziś rozmyślałem wracając z krótkiego treningu na Skrze o tym wszystkim, gdy uwagę moja uwagę przykuł ów słupek z fotki wyżej. Wtedy jeszcze nie skojarzyłem, że to reklama napoju jest (pewnie sposnor nowo-otwartego bowla dla skejtów czy coś), ale w pierwszej chwili pomyślałem, że Sifu Klajda mógłby tak znaczyć miejsca, w których wymierzył złym ludziom ostateczną sprawiedliwość przy użyciu chuojiao wzorem tych kamiennych słupków, które stawiano w Stambule, by zaznaczyć miejsca gdzie doleciała wypuszczona z łuku zwycięzcy strzała podczas zawodów strzelania na jak największą odległość. 😀

Ngondeg

    • KO
    • Luty 16th, 2013

    No żesz qrna nareszcie… już myślałem że nigdy tego nie zrobisz…

    • Jesteś na wspomnianej liście (możesz wystąpić z Konradem) więc szykuj się. 🙂

        • KO
        • Luty 17th, 2013

        Człowieku… a skąd Ty weźmiesz taki szeroki obiektyw…

      • Spoko, KO. Jeśli chcesz, zrobimy Ci komputerowo sylwetkę „V”. Artur zajmuje się tym zawodowo. 😉

    • KO junior
    • Luty 18th, 2013

    Na pewno będzie ciekawie:)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

