z wizytą na sali..

Wpadłem po dłuższej przerwie na salę i co mi się w oczy rzuciło, to to, że Marek większy nacisk na solidne przygotowanie ciała do treningu położył. Znaczy się bardzo dbale grupę rozgrzewa i rozciąga. Bez szaleństw, a dokładnie, trochę modyfikując nasze oryginalne chuojiaowe yatui. Zbiera i przetwarza doświadczenia życiowe, jak widać. I dobrze, bo to rozwijająca się dyscyplina ma być, a nie skostniała. Nie mylić z tradycyjną, którą nadal jest. 😉

ledzwie

początek treningu

Mimo lichego światła porobiłem parę fotek i klipów, które posłużą do tej małej fotorelacji. Ostatecznie oglądanie kung-fu jest fajniejsze niż pisanie o nim.

nauczanie Marka w skrócie 🙂

marek_artur

Marek i Artur

shuai

Piotrek

guatui

znów Piotrek

gongbu

gongbu

nauka poruszania w gongbu

rece

Marek wytrwale uczy 2 „nowe”

Chciałem wrzucić więcej fotek innych, ale KO przyłożył mi bokken do twarzy (który w jego dłoniach wygląda jak wykałaczka) i tym samym ustalił proporcje tej relacji. 😉

Ngondeg

    • KO
    • Marzec 20th, 2013

    Jak schudnę to będę Ci pozował…. qrna to znaczy chyba już nigdy 😦

    • Ee.. chodziło mi o to, że mi laski kazałeś wrzucać. 😉

        • KO
        • Marzec 20th, 2013

        A czy wszyscy muszą wiedzieć co robimy po treningach?? 😉

  1. KO :

    A czy wszyscy muszą wiedzieć co robimy po treningach?? ;)

    Po? Już samo to co robimy podczas treningów jest wystarczające. Zresztą ja na przykład wczoraj po treningu wróciłem do domu i oglądałem koreańskie teledyski. 🙂 Pozdro. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

