urywanie głowy

tak na początek..

KO_zapasy

父子俩

..bo później już był idylliczny trening chuojiao z Markiem

Marek_waibai

Marek Klajda

Piotr_Konrad_yyt

Piotrek i Konrad

tzn tak sądzę, bo byłem tylko na pierwszej części.. 😉

Ngondeg

    • KO junior
    • Maj 8th, 2013

    Nie wiem czy poprawna ale podoba mi się moja mandarynka:D

    • KO
    • Maj 8th, 2013

    Ja tam dziś w nogach czuje… więc iddylicznie wcale nie było. BYło za to …niżej i popraw pozycje 😉

    s swoją drogą to młody mi kark naciągnął z lekka…

    • BTW już dawno nie było jibengongu ze skrzyżnych.. 🙂

        • KO
        • Maj 8th, 2013

        No nie wiem nie wiem… to by mnie chyba zabiło… No może ewentualnie ze dwa przejścia.

  1. Opcjonalnie można by spróbować mandarynkę w wodzie po pas. W sam raz, jak w jeziorku na Polach. Jakby KO się przeorał przez całą długość, capoeristas powiesiliby się na cordao z zazdrości. 😉

      • KO
      • Maj 8th, 2013

      a żebyś wiedział że spróbuje. Tylko znajdę wodę która nie jest tak przez psy zasikana jak ta na polach

      • Jeszcze nowy styl pływacki wymyślimy. Ostatecznie jakby robić szybko jedną mandarynkę za drugą, to straciwszy grunt pod nogami powinno się popłynąć do przodu.. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

