Szczep mój chuojiaofanzi

Parę dni temu wracając przez pl. Narutowicza z treningu z opatuloną włócznią w ręku zostałem zagadnięty przez pana: „co to za szczep?” W pierwszej chwili pomyślałem, że panu pomylił się szczep z oszczepem i już zacząłem z mądrą miną tłumaczyć, że to włócznia, bo tym się raczej nie ciska, ale pan mi mówi: „nie pierwszy raz pana widzę, a ostatnim razem jak pan to niósł, to grupa dzieciaków za panem szła, więc myślałem, że to szczep harcerski, czy hufiec”. Potem padło pytanie o to gdzie się włócznią ćwiczy.. 🙂

Znów mi się przypomniała kwestia naszej symboliki stylowej, czy może nawet heraldyki. Niżej daję propozycję emblematu (a może powinniśmy sobie proporzec strzelić jak hufiec, a nie nędzne logo na koszulce?) dla warszawskiego oddziału naszego stowarzyszenia. 🙂

syrenka_chuojiao

mogłaby być mniej sztywna w plecach 😉

Zakładam, naturalnie, że się tak rozrośniemy kiedyś, że będziemy mieli potrzebę rozróżnienia.

KO mogą mieć gustowną L-kę gdzieś na wolnym polu. :p

Ngondeg

P.S.

córka mi narysowała 🙂

    • KrzysT
    • Maj 28th, 2013

    Nie chciałbym się czepiać twórczości latorośli…

    …ale cycki mogła zrobić większe.

    😉

    • Ordynus! Te są zmysłowe.. Poza tym duże przeszkadzają w walce. 😉

    • Maciej
    • Maj 28th, 2013

    Nie no kolega się czepia 🙂 bardzo fajna grafika….córa ma talent…rysunek kaczki zresztą też był super….i jak zrobiliście te koszulki z kaczkami na szkieletach pokonanych przeciwników ?

    • Jeszcze nie.
      Tak w ogóle okazuje się, że za modela robił Adaś i Long guniang z serialu wuxia. :》nie wiem, czy to ważne..;)

    • Ryszard
    • Czerwiec 21st, 2013

    Kwestia biustu: zgadza, przeszkadza w walce, ale …przeciwnikowi!!!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

