znam imię jego

znaczy się Baguarza ze Skry.. Wypowedziałem od tyłu, ale nic się nie stało. Nawet bagua nie wróciła do stanu pierwotnego chaosu. 😉 Za to sobie poćwiczyliśmy razem. Było naprawdę jak za starych czasów, bo dołączył do nas Andrzej Doshinkanowiec, a przedtem poćwiczyłem, lub przynajmniej pogadałem z Taryfiarzem, Hansem, uczniem Antyterrora, i paroma innymi starymi bywalcami Skry.

hansao

Hans

QBAQI

Kuba

kuba_kamieniao

montaż refleksówki własnej roboty

kuba_rekawice

rękawice spawalnicze bodaj :>

mały andrzej

Andrzej – Proszę Ciebie – Doshinkanowiec

Porobiliśmy tuishou w poruszaniu, gruszkę i packi. Na koniec piwo. 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Czerwiec 21st, 2013

    tuishou robicie!!! niech ja się z robotą obrobie to do Was zajadę!!

    pozdr KO

    • KO, to są zajęcia dla początkujących, a Ty nie masz już nawet miejsca na gaciach na kolejne belki.. 😉

        • KO
        • Czerwiec 21st, 2013

        Miejsce w moich gaciach to nie powinien być temat do publicznych debat ;).

        Swoją drogą masz farta…. dziś miałem pierwszy dzień lekkiego luzu po południu i nawet już byłem na polach z bokkenem a tu pogoda jak zwykle ostatnio.

        Pozdr KO

      • Szkoda z tą pogodą. Myślałem, że z okazji kupałnocki zrobimy wyścig łodzi po suchym lądzie, jak rok temu..

        • KO
        • Czerwiec 21st, 2013

        pozatym jak Ty jesteś początkujący… to mnie wogóle nie ma…. :))

      • W tuishou jestem. 🙂

    • rodor
    • Czerwiec 24th, 2013

    Czyli Skra przeżywa renesans :)? Super!

    • rodor
    • Czerwiec 24th, 2013

    BTW – na Janusza ostatnio nie wpadłes gdzie tam na Skrze :)?

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

