Bulletproof cafe by Tatko na Teneryfie

Tatko, to naturalnie znany kilku czytelnikom tego bloga z moich opowieści słynny W. – bokser (między innymi) 🙂

Ponieważ nie ma możliwości użyć gaoji funkcji „rebloguj” w tym przypadku, więc po prostu pozwalam sobie przekleić żywcem tekst z wpisu na jego blogu i już:

Kawa- wiadomo.
Kawa z zaparzarki +łyżka masła+łyżka oleju kokosowego się nazywa bulletproof cafe.
Można posłodzić ale bez słodzika też super.
Energia i przyjemność.
Zimne masło dodane do gorącej kawy się zarąbiście ubija, olej kokosowy dodany jako drugi i mamy genialną emulsję 100kroć lepszą w smaku niż kawa z mlekiem. Ja dodaję jeszcze cynamon i gałkę muszkatołową, ale ja jestem lekko trzepnięty więc te dodatki są fakultatywne
Na dodatek zdrowszą, sycącą i …. odchudzającą.
Taki bonus z dodania oleju kokosowego(bo w kawie to się rzeczywiście rozpuszcza- normalnie ma postać raczej masła niż oleju) że przyspiesza odzyskiwanie energii z tłuszczy.
N o i druga sprawa że nie ciągnie aż tak do słodyczy jak po espresso.

POLECAM GORĄCO

Zrobiłem sobie, jak napisał i o dziwo wyszło naprawdę nieźle. Tzn byłem zadowolony póki na necie nie zobaczyłem fotek ze ślicznie spienioną, mlecznie-wyglądającą kawą i nie zestawiłem tego z rosołem, który wyszedł mi.. 😀 Niemniej smaczna jest, a ja jestem niemal tak nabuzowany, jak nie przymierzając Antyterror po dużej dawce hiperwentylacji chikungami (kto zna tę historię, to wie).. Poza tym moja wyszła może mniej kanaryjsko, ale za to bardzo tybetańsko, mam wrażenie.. 😉

Czy od tego będę szybciej chudł, okaże się za jakiś czas.  Zobaczymy, jak będzie dziś na treningu. Jeśli się sprawdzi, będzie można wpisać do wykazu tajnych mikstur dla uczniów zamkniętych drzwi pekińskiego chuojiao. 🙂

Ngondeg

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

