Schmerz der Lust ;)

Chciałem dać tytuł „Der schöne Schmerz”, ale Bauman zawyrokował, że „Schmerz der Lust” brzmi bardziej poetycko.. Cóż.. 🙂 Dziś był dość dziwny trenig, bo mieliśmy inwazję lekko podpitych sąsiadów na polance gdzie ćwiczymy. Na ile mogłem włączyłem kung-fu negocjacji i mam nadzieję, że przynajmniej było lepiej niż w Skaryszaku w 2002. 😉

Ale dziś nie o tym. Od jakiegoś czasu sobie z Adasiem i Baumanem robimy sparingi na rękawice pod koniec chuojiaowych treningów i wydaje się, że powoli przynosi to jakieś rezultaty.

walka

Adaś vs Bauman

Ponieważ Bauman ma rozwalone kolana (każdy szanowany sifu ma coś rozwalonego), ćwiczymy w zasadzie same ręce.

Szkoda, że KO poszedł do domu zanim Bauman się pojawił, bo bym nagrał walkę stulecia (Skry/Pól) być może..

Niedługo zapewne dołączy Kuba – Baguarz. Będzie jeszcze ciekawiej. 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Lipiec 9th, 2013

    No ejjj trzeba było powiedzieć… mam przynieść rękawice na piątek.

    • Możesz. W piątek zarządza Marek, co prawda,ale po treningu możecie. Mnie i tak nie będzie. Jadę do Gorlic, ale Adaś jest i Bauman może też przyjść jak się umówicie.

    • rodor
    • Lipiec 10th, 2013

    Ge Ande – negocjowałes czy możecie poćwiczyć ;)?
    Wpadłbym do was na taki trening z rękawiczkami.

      • KO
      • Lipiec 10th, 2013

      W rękawiczkach? Boisz się pobrudzić ręce ??

        • rodor
        • Lipiec 10th, 2013

        To infantylne okreslenie rękawic bokserskich 10 OZ :P. Chyba, że wy używacie lin konopnych owijanych na dłonie, moczonych w żywicy, a nastepnie w tłuczonym szkle – wtedy odpadam, „maj łajf” wywaliłaby mnie z domu 😛

    • Ad. 1 mniej więcej, na szczęście miałem w kieszeni Twoje zdjęcie, jako ostateczny argument negocjacyjny 😉
      Ad. 2 pewnie byś mógł, ale jesteś overqualified, jak a nasze kółko wzajemnej adoracji i żonie by było wstyd się poźniej z Tobą w galerii pokazać :p

        • rodor
        • Lipiec 10th, 2013

        zdjęcie? To przed Amatorską 😀 ;)???
        Żona w galerii chodzi swoimi scieżkami 😛
        Jestes jak rasowy selekcjoner przed nowojorskim klubem disco: ty możesz wejsć, ale nie! Jednak masz „za drogie adidasy” :P. A ja jestem w starych trampkach 🙂

    • KO
    • Lipiec 10th, 2013

    wtedy odpadam, “maj łajf” wywaliłaby mnie z domu

    każdego z nas to czeka 😉 dziś będę miał rękawice. Swoją drogą jak wracam z kinowej to do maine klainer schmeterling mogę się zbliżyć dopiero jak wyszoruje się pod prysznicem szczotką ryżową a ciuchy spalę.

      • rodor
      • Lipiec 10th, 2013

      Rozumiem, że wyczuwa obce zapachy nabyte np. podczas ćwiczeń w klinczu 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

