strange..

Parę dni temu pojechałem daleko na południe kraju, do Gorlic, bo lubię muzykę elektroniczną, a tam co roku festiwal mają. Już myślałem, że jestem w zupełnie innym świecie, oderwany od codzienności i w ogóle, aż do momentu, jak mi ktoś z publiki nie zamajaczył i nie zaczęło mnie dręczyć skąd go, kurcze, znam.. Myślałem intensywnie, aż po paru godzinach zajarzyłem, że przecież to gość, którego na seminarium z Hongiem w 2010 w Warszawie na Miedzianej widziałem. Ponieważ Gorlice są małe, to się nań natknąłem drugiego dnia na ulicy. Podszedłem zagadać i się okazało, że miałem rację. Poszliśmy do knajpy porozmawiać, a że on u Andrzeja Braksala ćwiczył (jak i ja kiedyś, kiedyś), a poza tym Doshinkan, z którym choćby na Skrze się stykam, to i mieliśmy o czym. Trening z Hong Zhitianem wspominał Piotrek (tak ma na imię) dobrze, więc o chuojiao również zahaczyliśmy. Niby pstryknęliśmy sobie taką quasi fajterską fotkę na pamiątkę po spotkaniu, ale nie odważę się wrzucić, bo wyszliśmy na niej jak dwie cioty. W ogóle fotki powinny być albo kungfiarskie, takie typowe liangshi, albo przyjaźni, te fajterskie są do bani. Za to inną, pstrykniętą z 1605munro po koncercie, owszem, wklejam chętnie. Tym chętniej, że sam 1605munro wydaje się być całkiem w porządku. 😉

z_1605munro

ja–Andres Jankowski vel 1605munro–Piotrek

Prawda, że ten sam? 😉

kawałek koncertu 1605munro

Tak. Tak się uduchawiałem przez parę godzin dziennie przez 2 dni. Nie martwcie się jednak o mnie! W kwaterze, gdzie mieszkałem, telewizor odbierał koreański Arirang, więc mogłem sobie późną nocą oglądać k-pop w końskich dawkach, by móc zachować równowagę i nie osunąć się w otchłanie schizão [tylko po to to oglądam]. 😉

Potrenować nie miałem za bardzo kiedy i nie wiedziałbym zresztą gdzie znaleźć dobre miejsce (górki ładnie wyglądają, ale stromizny nie sprzyjają ćwiczeniu) niemniej liczę na to, że za 2 tygodnie w Foluszu będziemy mieli nie gorsze widoki – do neigongów bardzo dobre. 🙂

Ngondeg

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

