Dziś mija 40 lat od śmierci Bruce’a

Nie to żebym był jakimś wielkim fanem. Przez wiele lat, po krótkim okresie fascynacji (choć ja akurat nie na Wejściu Smoka chowany, a na „Black Dragon revenges the death of Bruce Lee” – tak wyszło..) nadszedł czas krytycznego zwątpienia, po to, by ostatecznie dojść do wniosku, że facet był dobry, pokazał w filmach naprawdę sporo świetnych rzeczy, wygląda na to, że tłukł się w życiu parę razy i miał pojęcie o kung-fu, mimo że się z żadnym stylem nie związał. Tak więc wznosząc czarkę bułgarskiego brandy ku jego pamięci zachęcam do posłuchania:


Tak Matsumoto. Gość musi być spoko, bo przecież Bruce bez pardonu jechał po Japończykach w filmach (no, mają trochę za uszami) a mimo to nagrał tę przeróbkę motywu z Wejścia Smoka.

[AKTUALIZACJA 7-2-2014] Zmieniłem Taka na Marcusa Millera, bo pierwszego usunęli z tuby.. Nawet lepsze. 🙂

Naturalnie jest też związek BL z chuojiao, a jakże. Już o tym kiedyś wspominałem chyba. Wieść niesie, że je ćwiczył. Nie udało mi się jednak dotąd ustalić u kogo. Ponoć u kogoś z linii hebejskiej. Kto wie.. Nawet jak nie ćwiczył, to w Wejściu sprzedał Hanowi mini mandarynkę w twarz, jak mu szyję ręką oplótł, więc niech będzie, że ćwiczył.. 😉

Dziś mi Bauman strzelił brusiakowego backfista w pysk na Skrze, co mnie w tych okolicznościach szczególnie cieszy. 😉

Ngondeg

    • rodor
    • Lipiec 20th, 2013

    Przypomniałem, czy zbieg okolicznosci :P? Niemniej niedokończona dyskusja nt. B.L. czeka na finish – Rafał jest niezbędny 🙂

    • Nie pamiętam dyskusji, ale Rafał też wzniósł czarę. 🙂

        • rodor
        • Lipiec 20th, 2013

        Dyskusji nie pamiętasz – nie dziwię się, było to w Amatorskiej :P. Niedokończona, zatem umawiamy się z Rafałem już drugi rok, żeby dokończyć 😀

      • A mówiłem coś złego o BL? 🙂 Rafał będzie w Foluszu. Możesz wpaść. Ale w W-wie też bywa. Tyle że zwykle b. krótko.

        • rodor
        • Lipiec 21st, 2013

        Oczywiscie, że mówiłes ortodoksie 😛 ;). Do Folusza niestety nie wpadnę, jestem na wylocie do Starych Jabłonek :). Daj znać, jak Rafał będzie w okolicach W-wy, nawet przed wylotem do Chin – może uda się spotkać np. na Skrze i zrobić kolejne indiańskie fotki 🙂

      • Musiałeś zatem jakoś sprytnie pokierować dyskusją, by wmanewrować mnie w powiedzenie rzeczy, których naprawdę nie miałem na myśli. 😉 Co do Lefo, mam pomysł jak i gdzie się spotkać. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

