ul. Mandarynki

Jest taka na Ursynowie. Nawet kiedyś, dawno temu, Adaś załatwiał nam tam salę, ale się nie udało. Wczoraj przeszedłem się w poprzek Lasu Kabackiego od Puławskiej, na wysokości Pyr, do stacji Kabaty. Miałem nadzieję znaleźć jakieś fajne miejsce do poćwiczenia nowych neigongów, które nam Marek w Foluszu pokazał (może w następnym wpisie coś o nich będzie, bo ciekawe są), ale nie znalazłem odpowiedniego miejsca i na spacerze się skończyło. A ponieważ Adaś na Ursynowie mieszka, to się z nim (i z Aśką) postanowiłem spotkać przy tej okazji. Stąd wylądowałem przy ul. Mandarynki. 😉

ulica

Natolin

Chciałem pstryknąć Mandarynki 9, ale nie mogłem znaleźć numerów nieparzystych. Znając urbanistyczną naturę Ursynowa niewykluczone, że nieparzyste są po drugiej stronie Lasu Kabackiego. 😉

Przed chwilą jeszcze starałem się na necie wyszukać coś o pochodzeniu nazwy tej ulicy, ale na żaden konkret nie trafiłem. Niemniej w komentarzach na jednym z blogów poświęconych stolicy znalazłem sugestię, że może chodzić o kaczki mandarynki, a nie o owoc, czy drzewko! Chcąc potwierdzenia próbowałem je znaleźć na podstronce o nazwach ursynowskich ulic internetowej strony Dzielnicy Ursynów, ale akurat o ul. Mandarynki nic nie ma. Pozwoliłem więc sobie napisać maila do nich w tej sprawie. Zobaczymy, czy odpiszą. 🙂 Ale jeśli tak i jeśli chodzi o historyczną hodowlę kaczek mandarynek w tych rejonach, to Adaś tym razem nie możesz zawieść. Chcę tam ćwiczyć!

Wg starej zasady, która głosi, że zawsze, gdy jest ku temu okazja, należy publikować zdjęcia kopnięcia kaczki mandarynki, wrzucam jedną fajną fotkę z Folusza 😉

2YYJ

Marek i Łukasz

Byłyby trzy mandarynki w szeregu, ale się Aśka spóźniła, bo za długo odgarniała na bok te liście, co kwiat skrywają. :p

Ngondeg

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

