i znów na Podkarpaciu..

Nieoficjalnie, bo tylko z Baumanem tu przyjechałem, ale jestem za ponownym przyjazdem grupowym. 🙂

image

eksplozja dynamiki :p

Przemyśl okazał się być strasznie fajny, tak jak mi mówiono, a lekko górzyste okolice aż proszą o trening, więc zaraz po piwie idziemy poneigongiwać pod Kopiec Tatarski 😉

Ngondeg

    • yamwat z Małego HK
    • Wrzesień 2nd, 2013

    wygląda to tak, jakbyś napadł Bogu ducha winnego biegacza , uprawiającego jogging w parku o poranku…:)

    • A à propos yamwat, to Bauman nie krył uznania dla Sifu Lacey:

      🙂

        • Adaś
        • Wrzesień 2nd, 2013

        Szybkość i celność godna uznania, zwłaszcza te uderzenia w górną część mostka („flying chop”)- aż poczułem ból w tchawicy. 🙂

  1. Fakt. Aczkolwiek w Małym Hamburgu nie widziałem ani jednego biegacza.. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

