Fajne jak nie wiem :)

Im więcej oglądam, tym bardziej mi się podoba. Nie jest to chuojiao, co prawda, ale akcji na 1:20 i 2:30 sam Hong by się nie powstydził. 😉

A nawet można powiedzieć, że ma gorsze nogi. . ;p

Ngondeg

    • Bald Beast from Silesia
    • Wrzesień 12th, 2013

    Techniki oczywiscie miodne 🙂 ale pani jeszcze miodniejsza – takich juz nie ma 😦 – nie samymi Koreankami czlowiek zyje 🙂 nawet dalbym sie tak sponiewierac a co mi tam

      • KO
      • Wrzesień 12th, 2013

      Uprzedziłeś mnie z tym komentarzem. Choć jeśli chodzi o sponiewieranie to osobiście wybrałbym nieco więcej technik w parterze.

      • A propos.. 19 września na Zhongqiujie (po koreańsku Chuseok) w centrum kultury Korei mają być tradycyjne zapasy w kategorii „zabawy”.. jednak nie ma gwarancji, kto będzie poniewierał. Jest prawdopodobne, że barczysty Koreańczyk z głową jak telewizor. 😉 Taki zresztą powinien być zapaśnik. 🙂

        • Bald Beast from Silesia
        • Wrzesień 12th, 2013

        I tu wyszedł kolejny argument do wizytowania BJJ 🙂 brazylijskie zawodniczki są rownież …warte treningu ! meskie swinie – kiedys jakas galopujaca feministka przyjdzie i nam a raczej Wam spusci lomot ! 🙂

  1. Bald Beast from Silesia :

    I tu wyszedł kolejny argument do wizytowania BJJ :) brazylijskie zawodniczki są rownież …warte treningu ! meskie swinie – kiedys jakas galopujaca feministka przyjdzie i nam a raczej Wam spusci lomot ! :)

    Tak. Ja jednak wolę shuaijiao, ssireum, czy lucha canaria, bo pojedynek kończy się rzuceniem o glebę, czy dotknięciem czymkolwiek poza stopą podłoża i nikt mi jajcyma -za przeproszeniem- nie omiata okolic twarzy 😉

      • Bald Beast from Silesia
      • Wrzesień 12th, 2013

      Ano…..winc lepiej z kobietami cwiczyc..ale poniewaz ja jestem daleko i incoginito to sie nie boje a Was w koncu namierza jakies femme koreanki lub insze i skonczy sie to meskie pitu pitu 🙂

      • Ja myślałem, że promuję kulturę koreańską.. Ale może masz rację. Czujesz? Zamkną nas w piwnicy i metodycznie wybiją nam kolbą zęby, żebyśmy się głupkowato nie śmiali. 😉

    • KO
    • Wrzesień 12th, 2013

    jiuzhizi :
    A propos.. 19 września na Zhongqiujie (po koreańsku Chuseok) w centrum kultury Korei mają być tradycyjne zapasy w kategorii “zabawy”.. jednak nie ma gwarancji, kto będzie poniewierał. Jest prawdopodobne, że barczysty Koreańczyk z głową jak telewizor. Taki zresztą powinien być zapaśnik.

    Da się tam dojechać metrem?

    • To jest na Powiślu, więc musiałbyś przedrałować z centrum albo podjechać tramwajem 3 przystanki.

    • W sumie,KO, może i my moglibyśmy dać taki pokaz, ale boję się, że tak nie uklęknę. 🙂

        • KO
        • Wrzesień 12th, 2013

        Ja jeszcze dam radę tak klęknąć. Daj znać jak się będziesz wybierał. Jeśli będę we Wawie to się przejadę.

        • Adaś
        • Wrzesień 12th, 2013

        Jeśli na oczach publiczności chwycicie się w skupieniu za majty, to osobiście Was nagram ku potomności. :))

        • KO
        • Wrzesień 12th, 2013

        W zasadzie to już dawno miałem Cię zabić.

  2. Adaś :

    Jeśli na oczach publiczności chwycicie się w skupieniu za majty, to osobiście Was nagram ku potomności. :) )

    Nagrasz nas.. To to możemy sami.. Myślałem, że rzucisz na arenę plik stuzłotówek, albo coś. 😉

      • KO
      • Wrzesień 12th, 2013

      To też możemy sami…

  3. KO :

    Ja jeszcze dam radę tak klęknąć. Daj znać jak się będziesz wybierał. Jeśli będę we Wawie to się przejadę.

    Napiszę do nich i spytam o charakter tej części zapasów, bo mam wrażenie, że na całej imprezie bardziej chodzi o robienie ciasteczek księżycowych niż rzucanie przeciwnikiem głową o podłogę i wyjdziemy na durni, albo co gorsza ktoś (jak pisze Jarozwierz) poczyta te posty i wezwą ochronę. 😉

  4. A tak, żeby coś na temat było, to mój chiński kolega z pracy (ten co mianzhang ćwiczył) zerknął przez ramię na ten klip i spytał, co to. Odpowiedziałem. Popatrzył chwilę.. Aaa, to wszystko jest w qinna. :]

      • Bald Beast
      • Wrzesień 13th, 2013

      Master by popatrzyl – z miną mędrca poprawił , skomentował a potem uznał, ze kobita ćwiczyła Chuojiao jak nic…:)

    • KrzysT
    • Wrzesień 16th, 2013

    Cudowne jakbym Skuta albo innego Kondratowicza oglądał…

    ….albo Gracie Self-Defense :>

      • KO
      • Wrzesień 17th, 2013

      A kiedy to Skut albo Kondratowicz mieli taki biuścik, takie nogi. Chyba musimy się zrzucić na jakieś okulary dla Ciebie i trochę odpowiedniej literatury. 😉

      • KrzysT wznosi się ponad i widzi dalej niż jakieś tam różnice płci.. :>

  5. Fajne akcje w starym stylu 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

