KO, mówiłeś, że nie nagrywałeś treningu..


Zaczęliście sezon na sali beze mnie, czy co? 😉

Ngondeg

    • KO
    • Październik 5th, 2013

    Tiaaaa ja to jestem ten co w 0:13 wchodzi do szatni… oczywiście po liftingu

    • To mysi być jakiś aforyzm Zen, bo na 0:13 nikt do szatni nie wchodzi. 😉

        • KO
        • Październik 5th, 2013

        oj tam oj tam szczególarz jesteś pięć minut w tą czy w tamatą…

      • Mam wyostrzone zmysły. Wczoraj na Skrze podczas YJJ jeż jadł u mych stóp, a dziś już ładnie razy 49 robiłem. Sam rozumiesz. 🙂

        • KO
        • Październik 6th, 2013

        jiuzhizi :
        Mam wyostrzone zmysły. Wczoraj na Skrze podczas YJJ jeż jadł u mych stóp, a dziś już ładnie razy 49 robiłem. Sam rozumiesz.

        Kiedyś też to miałem… ćwiczyłem z drzewem i jeż siedział mi przy butach i fukał. Pewnie myślał że mnie pogrzało. :)))

        49 razy!! mistrzu!!

      • Może jeż to nasze totemiczne zwierzę.. 🙂 49 ale w wersji light (co prawda i tak miałem kryzys..)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

