Da mang fan shen, czyli Fotuo udziału w zawodach ciąg dalszy

Walka Łukasza z zawodów w Mińsku Mazowieckim z ostatniej soboty:

dalsze docieranie w sztuce baxiroushu

Przy okazji, to „urwij mu łeb!” to zachęta do tchnięcia więcej qishi w walkę było. Później, jak napiszę gdzieś qishi, będzie wiadomo o co chodzi. 😉 A poważniej, to budująca jest konsekwencja Łukasza w zbieraniu doświadczeń. Kul!

Ngondeg

    • KO
    • Październik 21st, 2013

    Dajesz… stary Dajesz… . Nie lubię się tarzać ze spoconymi facetami ale trochę Ci zazdroszczę.

    Pozdr KO

    • KrzysT
    • Październik 21st, 2013

    Chciałem napisać, że gratuluję… ale go znowu udusili 😉

    A serio, to fajnie, że startujesz. Każde doświadczenie jest cenne.

      • słabszy zawodnik
      • Październik 22nd, 2013

      Muszę zmienić kategorię wagową! Na szczęście wystarczy, że zrzucę dwa kilo (do następnych zawodów 3 tygodnie).

      A ten tytuł posta to nie wiem, czy ma mnie sprowokować, czy jak?

      • Sprowokować? Nie czajão.. 🙂
        Pierwsza część, to przecież 大蟒翻身 – nic złego. 🙂

        • KrzysT
        • Październik 22nd, 2013

        No właśnie chciałem napisać, że wygląda, jakby przeciwnik był o wiele cięższy i miał ewidentną przewagę siłową 😉
        Może musisz podpakować po prostu 😛

      • Kurde! Ja myślałem, że wątła gałązka śliwy zwycięża nad napierającą kupą śniegu wdzięcznie się uginając..

        • wątły zawodnik
        • Październik 22nd, 2013

        Za trzy tygodnie Mistrzostwa Polski. Nie zdążę przypakować, ale zdążę zrzucić.

        Shixiong, to o gałązce to pięknie powiedziane! A wiesz, że w sobotę w Chinach Marysia Małyjasiak z Polski zdobyła srebrny medal w finałach ADCC – najbardziej prestiżowych zawodach grapplingowych (bez gi)? Bo ona właśnie przegrała tylko z cięższą o ponad 20 kg niejaką Gabi Garcia. Ja myślę, że to nie całkiem w porządku, że w ogóle musi z nią konkurować, a Ty mówisz „kupa śniegu”. Muszę to teraz przemyśleć.

      • Nie, nie wiedziałem, rzecz jasna. Teraz już wiem. Marysia Małyjasiak rządzi. 🙂

      • https://db.tt/3DPE0shQ

        Bauman obejrzał w skupieniu i pochwalił. 😀 Nie wiem, czy to ważne, ale uznałem, że winieneś wiedzieć. 😉

        • lukasz
        • Październik 29th, 2013

        Przyjąłem 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

