I jeszcze jeden i jeszcze raz! :)

Dziś Markowi w plecach nie „pykło” i wykonał formę ze shuangshoudaiem na medal. W dodatku na złoty. 😉

image

Marek Klajda

W tej chwili nie mam fotki z dzisiejszych zawodów i wpis ten robię z pokładu autobusu, więc prawdziwa relacja z klipami i zdjęciami z wydarzeń ostatnich 2 dni jeszcze przed nami. 🙂

A oto dowód, że prawdę mówię, nie zmyślam. 😉

Dobra, w tej chwili dostałem od Adasia klip z ssd, więc wrzucam nie bacząc na to, że nie jest to full hd. Lepsze wrzuci się później.


Rao tou, guo nao – kręci dobrze!

Ngondeg

    • Robert
    • Listopad 18th, 2013

    Gratulacje :)! Ja byłem z moją córką w sobotę między 11.00 – 13.00 zatem załapałem się na sportowe wu shu, tradycyjne formy poludniowe, trochę CLF no i …… Amelka miała okazję popatrzeć jak o rok starsze dziewczynki dawały sobie radę na leitai i celem dania upustu swoim emocjom i umiejętnosciom 😉 zaczęła mnie okładać na widowni :D. Niemniej „na publice” były pustki (większosc to zawodnicy czekajacy na wystep lub juz po wystepie), nie wiem jak wieczorem – może było więcej ludzi?

    • Thx. Ale nie zapisuj Amelki jeszcze na Muay Boran. 😉 Niech raczej tańczy. A jak będzie chciała wykańczać ludzi, każ ją kształcić na mega księgową i ślij do pracy w urzędzie skarbowym. Brrrr.. 😉

      A z frekwencją to wiesz jak jest. Raz, że przebrnięcie przez całe zawody, to dla kogoś spoza kręgu zwyczajne nudy, a pewnie nagłośnienie całej imprezy też nie najlepsze. Mam nadzieję, że wstęp był darmowy?

        • Robert
        • Listopad 18th, 2013

        Oprócz tanca planuję dla Amelki naukę walki krótką włócznią masajską, którą bedzie zawsze nosiła w torebce (w wersji składanej – w koncu mamy XXI w 😉 ) 😛

  1. Robert :

    Oprócz tanca planuję dla Amelki naukę walki krótką włócznią masajską, którą bedzie zawsze nosiła w torebce (w wersji składanej – w koncu mamy XXI w ;) ) :P

    Rodor, składana włócznia masajska jest sooooo eighties.. i a la James Bond, a nie żaden XXI wiek, który btw jest wiekiem Chińczyków, jakbyś nie wiedział. 🙂

      • Robert
      • Listopad 18th, 2013

      Dobra, jubilerze czasu – będzie miała włócznię na tablecie :P. „który btw jest wiekiem Chińczyków, jakbyś nie wiedział.” – a to akurat jest argument przeciw, a nie za „czyms”, bo dla mnie Chiny są passe 😉 i dobrze wiesz dlaczego 🙂 – czekam na belle epoque Masajów :P.

      • No, wg relacji wielkich podróżników nowej ery, jeszcze nie są passé i jakiś czas.tak ma ponoć pozostać..

        • Robert
        • Listopad 18th, 2013

        wyraźnie napisałem „dla mnie” – podróżnicy wielcy czy mali oraz ich zdanie w tym zakresie niewiele mnie interesuje :P. Mam własne i niech tak pozostanie ;). Co – oczywiscie – nie rzutuje na mój miły stosunek do kungfów ;). Nawróć się – uwierz w Masajów i ich krótkie włócznie 😉 😛

  2. Robert :

    wyraźnie napisałem “dla mnie” – podróżnicy wielcy czy mali oraz ich zdanie w tym zakresie niewiele mnie interesuje :P . Mam własne i niech tak pozostanie ;) . Co – oczywiscie – nie rzutuje na mój miły stosunek do kungfów ;) . Nawróć się – uwierz w Masajów i ich krótkie włócznie ;) :P

    Rodorao, jak byś nawet nie napisał „dla mnie”, to i tak bym zrozumiał, że dla Ciebie, no bo piszesz w swoim imieniu. Jak Cię z góry nie interesuje inne zdanie, to też ciężko rozmawiać.Ale spoko, rozumiem, bo to i tak nie miejsce na to, i sam temat też mi nie spędza snu z powiek. Nara. 🙂

    edycja: Chyba, że błędnie odczytałem „dla mnie” za „wg mnie” i chodziło Ci o to, że Cię przestały interesować. To zmienia postać rzeczy. :>

      • Robert
      • Listopad 18th, 2013

      „Rodorao, jak byś nawet nie napisał “dla mnie”, to i tak bym zrozumiał, że dla Ciebie, no bo piszesz w swoim imieniu” – kul :), bo odniosłem mylne wrażenie, że nie zrozumiałes 😛

      • Chyba i tak nie zrozumiałem, ale już poprawiłem poprzedni wpis. :p

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

