Dobrze czasem mieć zniszczone biodro :)

bo normalnie żadnej wymówki by człowiek nie miał. Żadnej. :/

42 lata, lekarz, no dobra, dentysta. :p

Teraz jak już poczułem się całkiem jak z dupão wyciągnion, to mogę Wam jeszcze zwrócić uwagę na ten myk z 3:15, choć nie wierzę, żebyście tego sami nie wyłowili. Bardzo chuojiaoish, nieprawdaż?

cuntui

nawet nie jak cuntui, a jak jietui bardziej

Ja wiem, że nie pierwszy raz takie rodem z csw kopnięcia niskie się pojawiają w mma, ale to jest niemal książkowe dla chuojiao. Tzn bez odchylenia i ze współpracą rąk. Mam wrażenie jakby tuż potem miało jakieś bada (zbicie łapką i młotek z góry na dół) pójść. Naturalnie nie staram się wmawiać, że on ćwiczył cokolwiek nam pokrewnego.  Z tego co mówi, karate trenował w młodości. Niemniej jestem pod wrażeniem.

Ngondeg

 

  1. Fajne. Szkoda, że w późniejszych walkach jak dotąd mu nie szło: http://www.sherdog.com/fighter/Angelito-Manguray-51152

    • To prawda, ale it’s not the point.;)

      • Choć może jednak tak, bo ostatecznie startuje się , żeby wygrać. 🙂

    • rodor
    • Grudzień 7th, 2013

    a w „powiązanych” trafiłem na to: http://www.youtube.com/watch?v=carjCVkyckI
    boczne takie, jakbym widział Liu za najlepszych czasów 🙂 😛

    • Może to był Liu.. Wytrzymałem minutę. Jezus, Rodor, co Ty oglądasz? Wystąpię do sądu, żeby Ci prawa rodzicielskie odebrali. 😉

        • rodor
        • Grudzień 7th, 2013

        Fakt, trudno sprostać wymaganiom GeAnde- niestety to nie kwintet koreańskich nastolatek w miniówach 😛
        „Wytrzymałem minutę” – widzę, że trening siły woli leży ….. 🙂

  2. rodor :

    Fakt, trudno sprostać wymaganiom GeAnde- niestety to nie kwintet koreańskich nastolatek w miniówach :P
    “Wytrzymałem minutę” – widzę, że trening siły woli leży ….. :)

    Ależ bardzo łatwo sprostać właśnie. 🙂
    Muszę skomponować pięciozgłoskowieć w stylu Tang o wyższości miniówek nad gaciami z oczami na dupie. 🙂

    BTW te ostatnie, to był sekstet. :]

      • rodor
      • Grudzień 7th, 2013

      „Ależ bardzo łatwo sprostać właśnie” – najwyraźniej to mnie przerasta :), Hmmm, co do wyższosci miniówek na gaciami z oczami na dupie: chyba zelezy ktop ma na sobie miniówę, a kto owe gacie :P.

      • Tak. Tu się zgadzam z Tobą. Nie chcę Cię oglądać w miniówie. Wystarczy mi trauma po tym jak miałeś te oczy.. :p

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

