Ngondeg świętuje dziś

Bo od dziś dzień dłuższym się staje, a noc krótszą. A dla dobrego samopoczucia człowieka nic tak dobre nie jest, jak światło słoneczne. 🙂

Świętować poszedłem, naturalnie, do świątyni, czyli na Skrę. 😉

swiety-gaj

ok godz. 15

Zdecydowałem się poćwiczyć zhanzhuang, ale nie ten „wędkowy”, co zwykle, a „Zaratustrę” – nazwa pochodzi od komentarza rzuconego przez przechodzącą mi kiedyś za plecami „przyszłość narodu polskiego”, o przybliżonym brzmieniu: „o.. Zaratustra.. kufa..”  Oficjalnej nazwy nie znam. 🙂

zaratustra

chyba jestem zbyt wysoko na palcach i przez to złamany zbytnio..

Może coś jest na rzeczy.. Ale oświadczam, że nie ćwiczyłem twarzą ku słońcu (tu tylko do fotki), a ku odległym topolom, czyli ku północy, co chyba nie jest po linii chińskiego kanonu, ale ja przedstawiam własny komfort psychiczny ponad sztywne ramki. Tak jak polecenia policjanta drogówki są przed sygnalizacją świetlną. 😉 Poza tym dupa wołowa ze mnie, a nie Zaratustra, bo stałem tylko 10 min. Kiedyś stałem 20, co też osiągiem wielkim nie jest, bo na 5 z plusem trzeba 40.  I tu stawiam sobie zadanie na rok 2014. – do jego  końca będę stał 40 minut. Jak teraz napiszę, to mi się będzie wstyd wycofać cichcem. Zobaczymy czy taka motywacja się sprawdzi. Skoro fikać nie mogę, to mogę przynajmniej stać. 😉

Poćwiczyłem jeszcze trochę łokci i strzały z paluchów i już miałem kończyć, ale w oddali zauważyłem, że ktoś kijem macha.. On zauważył mnie, podszedł, i się okazało, że to Kuba potrenować przyszedł. 🙂

kuba_kij

Kuba „Baguarz”

Pogawędziliśmy sobie, bo już dawno żeśmy się nie widzieli -m.in. dowiedziałem się, że Kuba ma w planach wyjazd do Taszkientu na kurs akupunktury (kul!)- a później powaliliśmy w packi.

Skra_zmierzch

Szybko zrobiło się ciemno, ale wszystko już idzie w dobrą stronę i za niecałe pół roku będziemy się na Polach opalać o 21. 🙂

Pisząc popijam metaxą dla lepszego wprowadzenia się w festive spirit :p

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 22nd, 2013

    Ja tam wolę jak „przyszłość narodu” mam przed sobą a nie za plecami…

    • Niby tak, ale widzieć powinieneś już dookoła bez patrzenia – to raz. A dwa, że z tej pozycji mógłbyś zrobić wierzgnięcie obunóż w tył z podpórką rękoma. Wiesz, to, którym Hong męczył Pawła i Staszka na Skrze. 😉

        • KO
        • Grudzień 22nd, 2013

        Pamiętam je… jest moim marzeniem od kiedy w dzieciństwie widziałem je w jednym z odcinków „Thorgala”.

    • rodor
    • Grudzień 22nd, 2013

    Nie jest tak źle skoro „przyszłosci narodu” Zaratustra kołatało się po łbie :). W jueseju – lub ponoć już i w jukeju dostałbys bez słowa od tyłu w łeb od czarnego pogromcy bialych niedźwiedzi w ramach zdobycia kolejnego punktu w knockout games 😛

    • Nie wiem, te kraje, zwłaszcza USA, mnie nie pociągają zupełnie.Wolę przetestować reakcje na zhanzhuang w Portugalii czy Hiszpanii. 😉

        • rodor
        • Grudzień 22nd, 2013

        Może w Hiszpanii owa moda pojawi się w miare szybko….. :), maz szansę się załapać 😉

      • Dobra, wyemigrujemy do Białegostoku. 😉

        • rodor
        • Grudzień 22nd, 2013

        Ooooo, to już cos, zawsze bliżej Kononowicza ;), ale….. moglibysmy sie zadziwić whitepoweramsami oraz członkami klubu spokojnej kontastacji poczynań Jagiellonii Białystok :P. Wiem, czepiam się 😉

      • Nie, to nie jest raj. Tak tylko biorę Cię pod włos. 😉

    • Adaś
    • Grudzień 23rd, 2013

    Zdjęcie nr 2 zostało wykonane z perspektywy zagubionego traktorzysty, na chwilę nim porzucił swą dotychczasową egzystencję i wstąpił w szeregi wyznawców Zaratustry. ;))
    P.S.: Modły zostały wysłuchane- zmiana astronomicznego trendu nastąpiła a dni zaczęły się wydłużać. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

