Wesołych, jak zwykle.. :)

To już chyba czwarte na tym blogu.. 🙂

choinka

choinka na warszawskiej Starówce

Choinka jest, to i kolendę jakąś wypada puścić.. ;p

Dziewięć Muz

No i prezenty. Tym razem postanowiłem dać dwóm top komentatorom, to jest KO [227] i Rodorowi [127] po małym upominku. 😀

Prezent KO wybrałem posiłkując się moją znajomością upodobań Mądrego Pandy (pamietam.. pamiętam..) Człowiek nie samymi Koreankami żyje, a nauczyciele taiji zwłaszcza, bo doceniają siłę z nóg i talii płynącą. 😉

Teraz Rodor.. Cóż lepszego niż dwie laski, które okładają się po buziach.. Ba, jedna to Koreanka z zakrwawioną twarzą, druga Białorusinka (blisko Drohiczyna). Ja obejrzałem jednym okiem, bo nie mogę, a i tak najbardziej podobały mi  się ujęcia między rundami. 😉

O! Jeśli nietrafione, plus jest taki, że możecie po prostu wyłączyć w trakcie.

Żeby nie było.. Sifu Klajda dostał od nas najprawdziwszy, materialny całkiem, prezent na ostatnim treningu. Być może jedzie teraz z rozchełstaną koszulą gdzieś przez Monako i wyrywa nań lepsze sztuki.. (wybacz ten czerstwy żart, Shimu, to tylko PR) 😉

Jeszcze raz Wesołych i Spokojnych Świąt wszystkim Wam życzę.

Ngondeg

  1. dobra jest – buja taka muza mnie… dzięki bardzo. Niech Ci się śnią Koreanki co noc.

    • Takie z horrorów, czy z teledysków? Zresztą w sumie jest mi obojętne. 😉
      Dzięki. 🙂

    • rodor
    • Grudzień 23rd, 2013

    Ależ Ge Ande! Jestes fantastycznym Mikołajem :). Niestety, nie mogę odwazjemnić się równie smakowitym prezentem, bo wszystkie teledyski k-popu znasz, co więcej zapewne znasz wszystkie koreańskie teledyski z tuby ;p. Świateczne uściski przesyłam – BIG HUG!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

