wkurzająca z lekka jest ta cała zabawa noworoczna

Nigdy tego nie lubiłem – tzn drętwej muzyki, petard (wyjątek stanowi oddalająca się linia frontu w Gu’anie – Adaś zrozumie), szampana, konfetti we włosach i składania tych samych życzeń na nowo, ale skoro już, to czemu nie wykorzystać sposobności do krzewienia szeroko rozumianej kultury koreańskiej.. [nie wiedzieć czemu mam poczucie misji ;p] Ze względu na okazję, zaprezentuję 3 rodzaje Blach k-popu (z dużej litery, bo mimo to je uwielbiam) 🙂

1. Blachy Zwykłe

2. Blachy Ekskluzywne

3. Hip Hop Blachy

😉

A na koniec już nie blachy, ale całkiem miłe i w klimacie yuandan:

Kistenmachera przecież nie puszczę 😉

Miłego wieczoru. Życzenia pomyślności, sukcesów w treningu i całą tę sztampę zostawiam na jutrzejszy wpis z treningu noworocznego, który rozpoczynamy o 12:00. Do Nowego Roku, zatem. 🙂

Ngondeg

    • rodor
    • Grudzień 31st, 2013

    Czy to już nie obsesja 😉 😛 ?
    GeAnde – Najlepszego w 2014, serdeczne usciski przed drohiczyńską zabawą, na której upodlę się m.in. disco polo :).

    • Wolę określenie „naukowa fascynacja” 😉 Wszystkiego Najlepszego, Rodor!

    • Adaś
    • Grudzień 31st, 2013

    Już wiem, kogo będzie upamiętniał pomnik zasłużonych dla propagowania kultury koreańskiej przed fasadą Centrum Kultury Korei (CKK). 😀
    P.S.: CKK powinno Cię poprosić o zredagowanie wikipedialnych definicji ww. zjawisk. Wszak laik mógłby pomyśleć, iż elementarna różnica pomiędzy kategorią obiektów nr 1 i 2 to jakość metki na ubraniu (wiem, to zakrawa na profanację).;)

    • Tak, jakby mnie jeszcze wykończył północnokoreański wywiad, to mógłbym od razu zostać męczennikiem. Ale chyba nie zmieszczę się na łódź podwodną. 😉 Niech już lepiej postawią pomnik U-ee – będzie przynajmniej na co popatrzeć. 😉

        • rodor
        • Grudzień 31st, 2013

        „Tak, jakby mnie jeszcze wykończył północnokoreański wywiad, to mógłbym od razu zostać męczennikiem” – to Ty tak działasz nie dla Kima :)?

  1. rodor :

    “Tak, jakby mnie jeszcze wykończył północnokoreański wywiad, to mógłbym od razu zostać męczennikiem” – to Ty tak działasz nie dla Kima :)?

    Hę? Nie przy kawie, proszę Cię..

      • rodor
      • Grudzień 31st, 2013

      W Karmello? Sorki, ale jakas głupawka mnie ogarnęła :P. nie chcę wchodzić w 2014 w minorowym nastroju, zatem pociagnę łyk wina za Ciebie, żebys nie trzymał w sercu urazy 😉 – deal :)?

      • Spoko, nie żywię urazy. Ostatecznie trochę Cię znam. 🙂 Nie, w pracy. To tylko taka metafora. 😉 Jak wrócę do domu otwieram ormiańską brandy, żeby się zrewanżować. 😉

    • KO
    • Grudzień 31st, 2013

    Ja też wszystkiego najlepszego… w pracy nie miałem czasu obejrzeć a w domu mam zakaz oglądania jakichkolwiek teledysków od Ge Ande. Więc z prezentami się wstrzymam … a ja się wstrzymam z toastami do jutra

    POZDR KO

      • rodor
      • Styczeń 2nd, 2014

      Ja na szczęście nie mam bana ze strony mojej Doroty :). Niemniej jak zdarzy się, że oglądam jakikolwiek teledysk z laskami (nawet nie koreankami) i zauważy to moja Jasna Strony Mocy zwana Lepszą Połową, to pada pytanie: „Andrzej cos przysłał ?” :D:D:D . GeAnde – już budujesz swój mit 😉

        • KO
        • Styczeń 2nd, 2014

        U mnie jest to samo… nawet jak mi PRZEZ PRZYPADEK jakaś gorąca stronka wyskoczy to Danusia widzi w tym rękę Andrzeja.

      • Kurde, dzięki za budowanie mi mitu lubieżnego satyra.. Jak Wy oglądacie te teledyski gdzieś w ciemnościach, chowając się po kątach, i oglądając się przez ramię, to nic dziwnego, że wzbudzacie wrodzoną podejrzliwość żon. Macie oglądać z podniesionym czołem, tak jak oglądacie -bo ja wiem- obrazy Gaugina, gdzie raz po raz widać półnagą Polinezyjkę, ale to przecież nie żaden świerszczyk..

        • Adaś
        • Styczeń 2nd, 2014

        Uprzejmie donoszę, iż dla odmiany przedstawiam Cię zawsze jako arbitra elegancji i światłego filozofa- bezkompromisowego reprezentanta leseferyzmu estetycznego. 😉
        P.S.: A ja na obrazie Salvadora Dalego widziałem kataloński pośladek. 🙂

        • rodor
        • Styczeń 2nd, 2014

        Ge Ande – jest to mit pozytywny: otóż, chociaż nie mogę doszukać się w tobie leseferyzmu wpsomnianego przez Adsia ;), to jednak pokłady alternatywnej estetyki masz niezgłębione 🙂

  2. 😦 zapomniałem..i przeproś w moim imieniu Danusię.. Miałem po cichu nadzieję, że zakaz obowiązuje tylko w mailu, a na stronie wolno.. Kupimy Ci na Stowarzyszenie tableta, żebyś mógł oglądać w metrze. 😉

    • KO
    • Styczeń 2nd, 2014

    Gaugina??? a kiedy on grał w Legii ??

      • rodor
      • Styczeń 2nd, 2014

      Może chodzi o Gałgana, ale jego trenowal Feliks Stamm 😛 😉

    • Może mylisz z Gascoigne, ale ten też nie grał w Legii.. 😉

  3. Adaś :

    Uprzejmie donoszę, iż dla odmiany przedstawiam Cię zawsze jako arbitra elegancji i światłego filozofa- bezkompromisowego reprezentanta leseferyzmu estetycznego. ;)
    P.S.: A ja na obrazie Salvadora Dalego widziałem kataloński pośladek. :)

    Wiedziałem kogo do Chin brać.. 😉

  4. rodor :

    Ge Ande – jest to mit pozytywny: otóż, chociaż nie mogę doszukać się w tobie leseferyzmu wpsomnianego przez Adsia ;), to jednak pokłady alternatywnej estetyki masz niezgłębione :)

    To już lepiej. Jeśli mnie kiedyś jeszcze podrażnisz, przysięgam, że przy kolejnym wywiadzie eat your kimchi z Wonder Girls założę konto rodor@hotmail..coś tam i poproszę, żeby Yoo Bin wysyczała „Rodor, mój misiu”. Jestem do tego zdolny. 😉
    Na dowód, że nie blefuję: http://youtu.be/mN-Zm96QRxs?t=6m12s
    Pokaż Dorocie. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

