Wreszcie! Godne gangsterskie powitanie dla chuojiao..

Tyle lat już ćwiczymy, a się go nie dorobiliśmy, jak choćby modliszkowcy, którzy swój charakterystyczny przechwyt przedramienia z uścisku dłoni praktykują od dawien dawna..

Były różne propozycje, co prawda (niektóre bardzo dziwne), ale nic się nie przyjęło. Nie nadajemy się na twórców subkultury, widocznie. Już się z tym zdążyłem pogodzić, a tu -proszę- niespodziewanie trafiłem na tę fotkę:

31525197408613127

chuojiao high five ;p

Może być trudne do stosowania w tramwaju.. 😉

Ngondeg

    • Aśka
    • Styczeń 28th, 2014

    Już widzę jak się w Karmello witasz w ten sposób z Adasiem 😀

    • Albo Ty – właśnie wymyśliłem wariację powitania dla Was, ale nie mam czasu na fotomontaż. Może to i lepiej.. :p

    • KO
    • Styczeń 28th, 2014

    Ale nie muszę paradować z pępkiem na wierzchu???

    • tylko, jak sobie wstawisz diamencik.. 😀

        • KO
        • Styczeń 28th, 2014

        Nawet o tym myślałem, żeby go jeszcze zaostrzyć z przodu w taki krótki grot. Mój ulubiony atak brzuchem nabrałby innego sensu…

        • rodor
        • Styczeń 28th, 2014

        Zdaje się, że KO ma kółeczko, nie diamencik 😛 😉

      • Powinni zakazać tego parteru..

    • KO
    • Styczeń 28th, 2014

    Trochę jak Mosfilm, za starych czasów….

  1. Tak, ale czy to nie wpłynie na ars amandi, której jesteś mistrzem? 😉

      • rodor
      • Styczeń 28th, 2014

      Mi się to powitanie podoba :), jednak nie będąc członkiem Waszego zacnego klanu, będę zazdrosnym wzrokiem patrzył jak witasz się z KO, jesli kiedys – w koncu – znowu spotkamy się na piwie 😉

      • Chyba jak podjeżdżamy do siebie na wózkach inwalidzkich i językiem uruchamiamy hologramy tych lasek. Przynajmniej ja. A co do piwa, to -że tak powiem- piłka jest po Twojej stronie od dłuższego czasu. 😉

  2. jiuzhizi :
    … i językiem uruchamiamy hologramy tych lasek. …

    rozmarzyłem się

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

