Ściął o jednego bananowca za dużo..

..i trafił na oddział częściowej cyborgizacji. 😉

bauman

Bauman

Musieli go uśpić w całości, bo w połowie się nie dało. Obudził się z numerami telefonów wysmarowanymi szminką na klacie. 😉

Bauman jest w dobrej formie. Lekarz przepowiada, że za pół roku znów będzie mógł zabijać mawachą. Ja ze swojej strony zadbam o składanie ofiar duchom Skry, tak na wszelki wypadek. Mówią, że na świeżo krojone kolano nic tak dobrze nie robi, jak yunnanbaiyao i roztańczone Koreanki, więc zdrowiej, Bauman, i tańcuj jak one! Sport to zdrowie. 😉

Ngondeg

    • rodor
    • Luty 12th, 2014

    Życzę szybkiego powrotu do formy. Ja miałem znieczulenie od pasa w dół – udało się, ale uczucie przedziwne 🙂

    • długo łaziłeś o kulach?

        • rodor
        • Luty 12th, 2014

        długo nie wytrzymałem :). Ja mialem rekonstrukcję więzadła krzyzowego przedniego i lekarz uczulał mnie, żeby nie mieć urazów, więc ze 2 – 3 tyg uzywałem kul, a pod konieć kuli + ortezy. Rehabilitację zacząłem jakos stosunkowo szybko 🙂

    • Adaś
    • Luty 12th, 2014

    Czy w związku z tym wydarzeniem botanicy zmienią nazwę rodzajową na „baumanowiec”? 😉

    • KO
    • Luty 12th, 2014

    Zdrowia zdrowia zdrowia… i sto lat, sto lat, sto lat.

    • KrzysT
    • Luty 13th, 2014

    Dużo zdrowia i szybkiej regeneracji.

    • baumann
    • Luty 18th, 2014

    Serdeczne dzięki za dobre słowo dla wszystkich.
    Bau-bananowiec.

    • Podziękowania odbyły się zgodnie z rytuałem Li. Wrócisz do zdrowia, Wisła nie wyleje, a plony będą obfite.

      😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

