Opowieści Lotosowej Alkowy

We wpisie o Mandżurach opisałem historyjkę z restauracji Lotos. Teraz sobie przypomniałem inną, też z tym miejscem związaną. Co prawda nie występuje w niej nasz mistrz, ale za to jest śmieszna.

Było to kilka lat temu, bodaj w czerwcu, kiedy KO zaprosił mnie i Adasia na wieńczący koniec roku szkolnego pokaz szkoły taiji, w której pełnił rolę instruktora. Ja już wtedy byłem niezdolny do fikania, czyli musiał to być rok 2009 lub 2010, ale Adaś chętnie zgodził się pomóc KO z pokazem chuojiaofanzi. KO bowiem poza demonstracją taiji miał wykonać pierwszą formę chuojiao, a Adaś miał uzupełnić pokaz formą ze shuangshoudaiem. Jak uradzili, tak zrobili. Znalazła się nawet archiwalna fotka.. :p

pokaz

Adaś z ssd (ciężkim jak skurczybyk)

Po zakończeniu pokazu poszliśmy w kilka osób do knajpy, czyli właśnie do restauracji Lotos, która była w pobliżu. Akurat zaczynało się wesele i pani kelnerka powiedziała, że lepiej się streszczać, bo im później, tym ciężej będzie im obsługiwać pozostałych gości. W związku z czym zasugerowała, abyśmy od razu przy niej złożyli zamówienia na NAPOJE, a potem ewentualnie domówili coś do jedzenia. OK. Raz dwa, po kolei, jak siedzimy, zamawiamy. Piwo, piwo, piwo, cola z wódką, dochodzi do Adasia, który podnosi powoli zamglony wzrok z nad karty na panią i mówi: poproszę herbatę z miętą.. Pani twarz skamieniała na chwilę, ale zaraz odzywa się lekko zniecierpliwiona: przecież mówiłam, że najsampierw napoje.. Pani była cudna, ale co się jej dziwić? Ludzie grzecznie piwo zamawiają, a tu wskakuje gość z zupą jakąś.

Zero krwi, ale takie są nasze opowieści jianghu.. 😉

Ngondeg

    • KO
    • Luty 14th, 2014

    To jedna z moich ulubionych opowieści o Adasiu, będę ją opowiadał wnukowi przed snem…

    W kwestii uściślenia tylko ten dialog wyglądał następująco.

    Piwo, piwo, wódka z colą…… poproszę herbatę z miętą.

    pozdr KO

    • Serio, była wódka? Jeśli tak, to jeszcze lepiej. Jesteś niczym Komentarze Zuo do Roczników Wiosen i Jesieni. 😉

    • KrzysT
    • Luty 14th, 2014

    OMG, czy jego wreszcie ktoś zreformuje :>
    Asiu, proszę się wytłumaczyć :>

    • Zreformowany Adaś, to martwy Adaś. Niech już lepiej zostanie jak jest.

      • Aśka
      • Luty 17th, 2014

      Mogę się tłumaczyć za obecną herbatkę miętową. Za ówczesną nie 🙂
      Za to zdjęcie wyszło mi fajne, nieprawdaż? 😉

  1. Aśka :

    Za to zdjęcie wyszło mi fajne, nieprawdaż? ;)

    Sure. Już nawet zapomniałem, że to Twoje.. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

