Kafar z Bashanfan

Jin Wanfa z uczniem

Pamiętacie jeszcze? Tak z dekadę temu, jak się wszyscy tymi szkoleniówkami na vcd rajcowali, pojawiła się i ta u góry. Nauczyciel spoko, a asystent jeszcze bardziej. 🙂 To jedna z licznych odmian boxeo de las volteretas czy innych koziołkujących pięści.. ;p Marek chyba nawet miał okazję poznać Jin laoshi, a jak nie jego, to któregoś z jego uczniów. Trochę podobieństw jest (mandarynkę kopią), ale różnic też nie mało. W ogóle to niezła seria była, ale zastosowań jak na lekarstwo. Małe atole w morzu form. A przypomniałem sobie o tym wszystkim, gdy w ramach zasłużonego relaksu oglądałem występ Sunmi..

sunmi24

..i zobaczyłem tego tancerza. Przekwalifikował się, czy co? Może stwierdził, że nie ma już z kim walczyć i przeszedł do szołbiznesu. Nabył przez to bardziej kungfiarskiej sylwetki. 😉

Ngondeg

P.S.

Podoba mi się sprężystość kopnięć Jina. On nie tyle kopie, co smaga witką (zhizi). Nie to, żebym wpadał w jakiś mega zachwyt, ale rzuca się w oczy, że mu nogi bez wysiłku chodzą. Oczywiście anatomia przychodzi z pomocą w tym przypadku, ale mimo wszystko..

    • rodor
    • Luty 19th, 2014

    Wybieram Sunmi 🙂

    • KO
    • Luty 19th, 2014

    Dobra fizjonomia to połowa sukcesu. Moglibyśmy trzaskać niezłą kasę na robieniu operacji plastycznych upodobniających ludzi do tego pana na przykład. Jakby co to mam w domu kilka mało używanych żyletek.

    • Jakie żyletki? Robimy filipińskie operacje u klienta. 😉

        • KO
        • Luty 19th, 2014

        filipińskie operacje to przeżytek. już są passe czyli mówiąc inaczej nie są glamur (ale ja nie jestem pewien czy słowo glamur nadal jest jezzi bo nie nadanżam za modą)

        Teraz modne są operacje hiszpańskie. Jeden Hiszpan otworzył klinikę powiększania biustu przy pomocy oddechu (!!!).

  1. KO :

    Teraz modne są operacje hiszpańskie. Jeden Hiszpan otworzył klinikę powiększania biustu przy pomocy oddechu (!!!).

    Znaczy się używa qi, czy po prostu dmie w balony? Jeśli to drugie, to chcę odbyć przed nim baishi. 😀

      • KO
      • Luty 19th, 2014

      Trafiłeś – Na baishi miałeś szansę, przecież byłeś niedawno. Jakby co to pokłoń mu się też ode mnie.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

