Oda do samoje(d)ów – odwróćcie brzuszek ;)

O! Jak dobrze, że są! Powiadam Wam! Wczoraj rano mnie tak zaczęło na..boleć, że nie wiedziałem jak się przewrócić na drugi bok. Ba, sama myśl o tej skomplikowanej operacji mnie napawała bólem. Tak, jakby ktoś wbił mi igłę w biodro i ułamał ją w połowie. Nie wiesz kiedy i jak o coś zahaczy.. A jak zahaczy, to czuć w całej nodze.. Brrr.. Mimo to poszedłem na spacer rozruszać się na siłę i z centrum doszedłem na Powiśle, do parczku przy Kruczkowskiego, gdzie jest siłownia pod chmurką z moim ulubionym ustrojstwem.

kruczkowskiego

Nie żadne koła tai chi, a ten prosty steper (tak się to chyba nazywa) ulgę przynosi. I to ten konkretny, z tego konkretnego loutian jianshenfanga, nie żaden inny, albowiem wysokie stopnie ma i zakres ruchu przez to duży jest. Poza tym ciężko chodzi (jeszcze się nie wyrobił pewnie), więc naprawdę dobriii.. W moim przypadku dobrze jest się oprzeć mocno na poręczy i zasuwać ile wlezie. „Odciążenie i smarowanie” jakby powiedział mój magik z Falenicy (nie mylić z Sifu Klajdą) 😉

Zszedłem z tego i pokuśtykałem dalej dziarsko, jak młody bóg. Igła gdzieś wypadła.

Ngondeg

P.S.

Jestem na etapie uczikungowiania ćwiczenia fizjoterapeutycznego na stabilizację bioder, które mi kumpel podesłał, ale muszę jeszcze się poobserwować, czy ma rzeczywiście dobry skutek, czy mi się po prostu podoba, zanim opublikuję. 🙂

    • KO
    • Marzec 3rd, 2014

    A u mnie takich siłowni plenerowych nie ma… swoją drogą to lekko w szoku jestem bo byłem pewien że te placyki będą miejscem spotkań żulii wszelakiej. A tu proszę…

  1. Żulii nie widziałem, ale tak często tam nie jestem. Wieczorem jest ciemno jak wiadomo gdzie.. więc potencjalnie nie jest to fajne miejsce. Za dnia – cudnie:
    null
    Na Polach i w Parku Szczęśliwickim często ludzie korzystają z tych miejsc.

      • KO
      • Marzec 3rd, 2014

      Konrad mówi że na Yelonkach też – natomiast ja bym chciał coś takiego na Białołęce i w Lasku Bielańskim.

      • Napiszcie petycję do samorządu, czy coś.. Jak już, zadbajcie o to, by dali drążek. Drążek jest super, a często go nie montują.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

