Elektryczny Świt na Skrze, czyli coś o komensaliźmie..

Wczoraj, we środę, znowu podążyliśmy na Skrę by poćwiczyć. Akurat jak się zbliżałem do stadionu, rugbyści odpalili oświetlenie, a że lampy się trochę rozgrzewają, to miałem wrażenie, że byłem świadkiem świtu o siódmej wieczorem.

swit_skra

Skra

Gdybym był Klausem Schulze, czy Shroederem, tak inspirowany napisałbym 45 minutową monumentalną suitę zmieszaną z sygnałem z kosmosu. 😉

Druga rzecz, która mi przyszła do głowy, to to, że złażąc się do światła, które mamy dzięki aktywności rugbystów, upodabniamy się do organizmów komensalnych. Trzeba by jednak poszerzyć wpis na wikipedii, opisujący te zjawisko, o nowy jego rodzaj – komensalizm luminarny. :p

No chyba, że nieświadomie dostarczamy czegoś w zamian. Np. kupę śmiechu. Wtedy bylibyśmy symbiontami. 😀

Ngondeg

    • KO
    • Marzec 20th, 2014

    hmmm… coraz trudniejszych słowa używasz. Niedługo bez magistra filozofii nie będę w stanie czytać ze zrozumieniem 🙂

    Trzeba by w googlach taką funkcje stworzyć – upraszczanie tekstu.

    • Właśnie wrzuciłem do programu upraszczającego Twój komentarz i wypluło – „więcej koreańskich teledysków” 😉

    • rodor
    • Marzec 20th, 2014

    Tu raczej magister z biologii by sie przydał ;). Filozofia to moja działka i też musiałem wyguglać o co GeAnde chodzi 😉

    • Adaś
    • Marzec 25th, 2014

    Oglądając sekwencję zdjęć, wyobraziłem sobie, jak klęcząc, zachrypniętym głosem grzmisz w kierunku areny niczym Till Lindemann: „Eins – hier kommt die Sonne, Zwei – hier kommt die Sonne”, a potem ceremonialnie odbierasz packę z dłoni kapłana Amona. ;))

    P.S.: Teraz już wiem, skąd Spielberg wytrzasnął słynną scenę do swego sztandarowego filmu sprzed laty… 😉

    • Odstęp czasowy, który dzieli publikacje wpisów od Twoich komentarzy skłania mnie do wniosku, że po otrzymaniu powiadomienia drukujesz post i oddajesz do introligatora, po czym zabierasz się za czytanie siedząc w fotelu, albo w łaźni. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

