Pon Pon Pon

Nadeszła wiosna i jest ciepło i jest fajnie. Wczoraj mi Adaś uświadomił (że już wiosna – resztę zauważyłem). 🙂

Chciałem napisać coś już wczoraj, ale spojrzałem na to i stwierdziłem, że jest zbyt nie po linii stowarzyszenia nawet wg moich standardów i poszło do kosza. Zatem może po prostu puszczę coś radosnego. 😉

Na 0:58 pojawia się element chuojiao nawet. Coś jakby Ai Otsuka kopnęła boczne podczas niuzigongu. 😉

Ngondeg

 

    • rodor
    • Marzec 22nd, 2014

    Nie ma Doroty, to sobie spokojnie obejrzałem ;). Czy brom ma jeszcze dodatkowy korzystny wpływ na organizm :P? BTW. po bromie nie miałem nic ciekawszego do roboty i wpadłem na zdjęcie Materli i Silvy z ważenia przed dzisiejszą KSW :). Już kiedys chodziło mi to po głowie, ale teraz jestem pewien: murzyni powinni robić sobie tatuaże jasnym barwnikiem :D! Na Materli dziary widać dobrze, na Slivie źle 🙂

    • KO
    • Marzec 22nd, 2014

    jako moja odpowiedź na pam pam pam … bum bum bum

    • Zdążyłem się wystraszyć, że to Vengaboys, czy coś. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

