Dutka Dutka Dutka

1395589896665

tak, to ten 😉

Przychodzę dziś na Skrę. Patrzę – przy drążkach Marcin. Pomachaliśmy sobie zza siatki, bo nie chciałem mu serii przerywać, a samemu zabrać się za yijinjing i yunzhangbafa zamierzałem. Zrobiłem jedno i drugie w samym środku ptasiego zgiełku i ptasiego bombardowania guanem (wiosna) postrzelałem z palców i poszedłem do Marcina zamienić parę słów. Akurat powtarzał sobie xiaofanzi. Jak już sobie uścisnęliśmy dłonie, poprosiłem żeby wykonał ją w całości jeszcze raz, żebym sobie mógł popatrzeć, a Marcin, że wolałby nie, bo przemęczony jest. Pracował dużo ostatnio i sypiał po 3 godz. na dobę. Czemu? pytam.. Bo widzisz, m.in. wystawę mam w Japonii, w Okayamie, i musiałem coś im przygotować.. mówi. Po czym wręcza mi zaproszenie.. 🙂

1395597661730

zaproszenie

Minę miał taką jak Jim Kelly na Wejściu, gdy odpowiadał gliniarzom, że jedzie do HK przez Hawaje, więc spytałem czy leci, ale nie, posłał jedynie jeden obraz. Kurcze blade następnym razem jeszcze pojedzie bez uprzedzenia, a jak zadzwonię, żeby się umówić na potłuczenie w packi, to się okaże, że nie może rozmawiać, bo jest na wernisażu, a Namie Amuro mu akurat tańczy na kolanach. Namie Amuro, to jeszcze przeboleję, ale jak to będzie któraś z Girls Generation, to Cię Marcin.. to się normalnie rozpłaczę siedząc na podłodze. 😉

Tak na poważnie, to gratulieren, hwaiting! i czego tam się życzy..

Tu więcej info o tej wystawie: pl.instytut-polski.org/event/art/4009/

A tu strona Marcina: dutkadutkadutka.com

Ngondeg

    • KO
    • Marzec 24th, 2014

    Dołączam się z gratulacjami…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

