Pójść na Skrę to jedno, ale na nią wrócić, to drugie

Zwłaszcza w taką pogodę, jak wczoraj. Bauman wrócił po przerwie w jakiejkolwiek aktywności sportowej za radą ortopedy, który zalecił mu rozciąganie w ramach rekonwalescencji. Poszliśmy razem.

Po drodze, na Wawelskiej, zauważyłem proroczy -jak się okazało niebawem- gang sign, gdyż na stadionie rugby miał miejsce sparing Legii z warszawską drużyną expatów, jak mi się zdaje.

legia

dla KO

Kończyli już, gdy przyszliśmy. Drążki były zajęte (m.in. przez właściciela tych „strzemion”, z którym zamieniliśmy dwa słowa, bo nas zaintrygowała ta uprząż) więc pokuśtykaliśmy do drabinek.

uprząż

na brzuch i plecy dobre

 Przesadnie łatwo Baumanowi nie było, bo kolanko ciągnęło..

1396094902661-horzPo chwili jednak się przyzwyczaił do bólu i rozciągał niemal jak za dawnych lat. W przerwach między sesjami rozciągania nawet sobie w packi potłukliśmy trochę. Tak na prostych nogach, dla zabawy. 🙂

20140329_131947_5Bauman, jak widać, cały rozradowany był. Pokazałem mu nasze jixinquan, czyli pięść-o-kształcie-serca-kury, z wysuniętym środkowym stawem palca środkowego i poprosiłem, żeby tłukł w packi ile wlezie. 🙂

20140329_131944_2.. i tłukł, chłonąc wiedzę chuojiao. 😉 Robiliśmy jeszcze inne rzeczy, ale nie ma co się rozwodzić. Powiem tylko, że dawno już tak fajnie się tam nie ćwiczyło. W słoneczku, z rozwianym włosem, chłonąłem przestrzeń ścieżki w rąbnięciach piza, ale bez wkładania dużej siły, tak na zasięg i poprawność trajektorii – czysta frajda. 🙂

Na sam koniec Bauman zrobił inspekcję murawy i sprzętu..

1396098786252Musiał być kontent, bo nikt nie zginął.. 😛

O, a po treningu poszliśmy na zasłużone piwko do Honoratki, gdzie zasiedliśmy w Cyprysowym Gaju.

1396101377804

wbrew etykiecie to Belfast z Jabłonowa 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Marzec 30th, 2014

    Dzięki Dzięki…

  1. Czy ta „uprząż” to nie są TRXy? Właśnie wczoraj po raz pierwszy w życiu ćwiczyłem na TRX w ramach zajęć „Crossfitness”, które się odbywają w moim bjj dojo. Fajne! A dzisiaj spotkałem Vidka na treningu na Wacie. Czeka aż wrócimy na Pole Mokotowskie, bo obecne godziny i miejsce treninów mu bardzo słabo pasują.

      • Dżej
      • Marzec 31st, 2014

      Cwiczycie na Wacie ?:) musielismy sie minac bo jestem codziennie ale weekendowo bylem wieczorem po zachodzie slonca więc sapałem w samotności po zmroku

      • Przez zimę mnie nie było na Wacie. Wracam na wiosnę. Właśnie słyszałem, że już wróciłeś z wygnania 🙂

    • rodor
    • Marzec 30th, 2014

    Tak, to chyba TRX. Andrzej, czy te opony sa do uzywania przez wszsytkich, czy zapięte na łancuchy służą jedynie wybrańcom posiadającym klucze do kłódek :)?

    • Spięte na łańcuch do użytku rugbystów. Btw jesteś teraz na Gocławiu?

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

