Historyjka o Klaudii

Miałem nagrywać co ciekawszych ludzi, którzy na Skrę przychodzą ćwiczyć, i trochę nawet ponagrywałem, ale jakoś mi ta praca ugrzęzła.. Chyba będę musiał kupić kamerkę z wejściem na mikrofon, bo jak tylko mocniej zawieje, albo ciężarówka na Żwirki przejedzie, to już mało co słychać. 😉

Tym niemniej z tego co już mam wybrałem mały fragment, bo fajny i oddaje ducha tego miejsca. Opowiada Kuba Baguarz:

Klaudia ćwiczyła Oyamę, jak jeszcze przychodziła na Skrę. Nie wiem jak teraz, ale przez jakiś czas grała na gitarze basowej w zespole. Jedno nie przeszkadza drugiemu. Wracaj na Skrę, Klaudia! 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Kwiecień 12th, 2014

    kobieta mnie bije ?

    • To chyba jakiś klasyk. Niestety mam poważne braki. 😉

    • Maciej
    • Kwiecień 12th, 2014

    Historyjka fajna (oczywiście prośba o cały materiał) z tym pokazywaniem technik znajomym (bliższym i dalszym) to trzeba uważać bo można się czasami mocno zdziwić :-)…a cytat KO to Seksmisja o ile mnie pamięć nie myli :-)…

    • O, seksmisja! Thx.

      Jak to ktoś powiedział.. „najbardziej boję się nieskoordynowanych ruchów osób, które nic nie ćwiczą” To a propos demonstrowania zastosowań. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

