człowiek widzi, co chce zobaczyć :)

Sam się pięknie złapałem na tym. Jakiś tydzień temu późnym wieczorem na Skrze zobaczyłem grupę ludzi biegających za frisbee po boisku do rugby. Pomyślałem: rugbyści wdrażają alternatywną metodę treningową dla: a) odświeżenia umysłu – zmiany perspektywy b) uaktywnienia nieużywanych zazwyczaj partii mięśni c) zacieśnienia więzi międzyludzkich w duchu koedukacji (faceci z dziewczynami biegali) Fajnie! Tylko, że to nieprawda. 🙂 Wczoraj znów ich widziałem i w sercu moim zrodziła się wątpliwość. Za dużo tej „odmiennej perspektywy” jakby i zacząłem dostrzegać lekko hipsterskie (no offence) ficzersy u zawodników. 😉

Sprawdziłem na necie, że to drużynowe frisbee nazywa się „ultimate frisbee”. Nie wiem czemu tak wzniośle. Może im komputer wyliczył, że losy Ziemi rozstrzygną się w meczu frisbee. 😉 Na Skrze widziałem już baseball (czemu to się jeszcze nie spolszczyło na bejzbol?), rugby, teraz ultimate frisbee. Spoko. Podoba mi się, że ćwiczą do późna. Nawet do 23:00. Chyba fajna zabawa a dzięki temu stadion żyje (po to jest by służyć) no i światło jest. Ja cieszyć. Na przyszłość nie będę się, z kolei, tak egzaltował niekonwencjonalnymi metodami treningowymi. Trzeba ćwiczyć swoje przede wszystkim. 😉

Ngondeg

  1. Bo to dość brutalna gra może być… a jakby jeszcze na to frisbi założyć żyletki?

    • To może od razu tym zębatym kapeluszem chińskim – latającą gilotyną z filmu o tej samej nazwie. Wtedy byłaby to niemal csw. 🙂

    • Maciej
    • Maj 6th, 2014

    Apropos ćwiczenia na Skrze bejzbola (spolszczyłem 🙂 zgodnie z sugestią) zawsze podobał mi się taki dowcip nie dowcip bo trochę w tym prawdy: Polska kraj w którym sprzedano 2 mln kijów baseballowych i tylko dwie piłeczki :-)….

    • 🙂

      Pewnie były trudności z kupieniem profesjonalnych maczug hinduskich do treningu krzepkości. 😉

    • tak naprawdę spolszczenie tego słowa brzmi palant i grało się w to w Europie w Polsce też przed wojną. Modyfikacje podobno nie są duże ale nie chce mi się szukać jakiegoś porównania.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

