Lefo, Galeria Bakalarska i Skra

Nenggande Xiaohuozi przyjechał wczoraj służbowo do Stolycy i znalazł czas spotkać się ze starym kumplem.  🙂

Zeszliśmy się na skrzyżowaniu Krakowskiej i Łopuszańskiej, a stamtąd -wiadomo- blisko na Bakalarską. Ugościłem Lefo burkiem,  chałką i kawą bułgarską.

Bercik

Lefo

Po zjedzeniu pojechaliśmy na chwilę do mnie (musiałem worek ryżu kupiony u Wietnamczyków odłożyć) i poszliśmy na Skrę, bo Lefo za Skrą tęskni bardzo.

krosfitowcy?Przy drążkach był jakiś huodong, więc poszliśmy na ‚moje’ poletko za siatką.. Chwilkę poćwiczyliśmy. Ja – yunzhang, Lefo – swoje sistiemowe rzeczy. Nagrałem kawałek, gdy się niczego nie spodziewał.. 😉

Wygląda dziwnie znajomo. Nawet wydaje mi się, że w 2010 podobne rzeczy w Krakowie shiye pokazywał. Lefo zresztą się nie wypiera i zawsze wśród sistiemowców sławi imię kung-fu i chuojiao. Kiedyś mi się wydawało oczywistym, że sistiema inspirowana w dużej mierze chińskimi sztukami walki musi być, ale teraz to nie jest oficjalny trynd ponoć. Teraz to oni raczej serwują, że to setki lat temu bojarzy ruscy wymyślili 🙂

Trening był krótki, symboliczny, ale i tak doszło do wymiany. W zamian za sekret sistiemowego kap-czoja zdradziłem mimi chuojiaofandziarskiego dim-maku kciukiem. Hong zły nie będzie, bo ma Lefo za swego. Kap-czoja, mam nadzieję, popróbujemy w środę na packach. 🙂

tabaka

inne użycie bazi shou 😉

Nenggande miał ze sobą tabakę, a ja przytkane zatoki, więc zażyliśmy trochę (pijiu też był, ale nie będę epatował)..

Lefo i ja

lekcja zażywania

Ostro daje w łeb. Aż mi się zakręciło w nim z lekka. ;] Przeszliśmy potem przez Pola w drodze na dworzec. Minęliśmy znów aktywne poletko golfowe. Jak zwykle sporo Wietnamczyków. Zdecydowanie wolę tych co grają w piłkę. 🙂

golf Na naszym kawałku Pól ścięli kilka starych topól. Na pieńku wciągnęliśmy jeszcze jedną działkę tabaki i opuściliśmy oazę spokoju.

topola

Lefo pojechał do Krakowa. Małego Hong Kongu, przepraszam.. 😀 Dziś na seminarium sistiemy w Katowicach pognał. Kul.

Tego dnia jeszcze się sporo działo, ale bez Lefo, więc w osobnym poście opiszę. 🙂

Ngondeg

  1. Dobrze ma że ta sistiema tak u niego pod nosem

      • Adaś
      • Maj 19th, 2014

      KO, Lefo pod nosem ma tabakę a nie sistiemę… 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

