higieniczny podział bloga

Postanowiłem zaprowadzić trochę ładu na tym blogu w ten sposób, że oddzielę to wszystko, co niezwiązane z chuojiao i naszą sekcją, albo bardzo luźno, i przerzucę na drugiego bloga. Tutaj zaś postaram się skupić na treści właściwej. Wiadomo – jak ktoś wchodzi z odnośnika na wikipedii o chuojiao, albo z wyszukiwania „dewastujące kopnięcia kaczki mandarynki” i wpada wprost na wpis jak się zapycham burkiem na Bakalarskiej, może się czuć lekko zbity z tropu. Tak więc, jeśli ktoś chce sobie poczytać o tym, że spotkałem na Skrze lisa, kota lub Baumana, albo że obejrzałem fajny teledysk koreański, czy cokolwiek innego, to może sobie poczytać tu: http://ngondeg.wordpress.com/

Ngondeg

P.S.

niewykluczone, że nie będę jakoś straszliwie strict w tym postanowieniu. :]

    • KrzysT
    • Maj 28th, 2014

    Jestem przeciwko. Ci, którzy potrzebują, to sobie oddzielą, a notki „ogólnożyciowe” bardzo poprawiają klimat tego bloga.
    To raz.
    Dwa, że mam wrażenie, że on się po znalezieniu w Google przez „chuojiao” i tak filtruje – u mnie w każdym razie często było tak, że pojawiały się prawie same treningowe posty i byłem zdziwiony, że nie ma niczego nowego – a te nowe/nietreningowe pojawiały się po odświeżeniu. Zresztą – są tagowania, jaki problem oddzielić?

  1. Masz generalnie rację. Tylko, że wiesz, to jednak nie jest mój blog, a *ekchm* oficjalna strona Stowarzyszenia. Ja sam się będę lepiej czuł, gdy bez poczucia winy będę mógł sobie pisać różne głupoty bez wczuwania się w to, co może sobie pomyśleć ktoś z zewnątrz. Tagowanie może zawieść, gdy podczas wizyty u wietnamskiej fryzjerki na Bakalarskiej, Adaś zacznie rozmawiać na temat nożyc w vietvodao i utwardzania piszczeli w chuojiao, a ja to będę chciał opisać. 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

