Formy na XX MMP Wushu (dzień drugi)

Tym razem stawiłem się osobiście jako jizhe, żeby udokumentować występ Marka.

Marek Klajda

Marek przed startem

sala

inni jizhe

występ Marka

Zajął trzecie miejsce, na raptem czerech startujących, czyli był to dość słaby występ patrząc na samą punktację. Myślę, że Marek zrobił formę w trybie lekko zbyt stonowanym, chcąc najpewniej zachować jak największą poprawność ruchów i zwartość układu. I zachował. Konkurenci zaś zrobili swe -relatywnie prostsze- formy full out z kiai, i w ogóle, co chyba też jest punktowane, a i łatwiej było sędziom ten nanquanowy styl ocenić. Nie ma się co obrażać. Sędziowie mają swoje wytyczne, a wybór trudniejszego układu nie zwalnia od wykonania go na 100% możliwości. Ja i tak jestem zadowolony, bo zawody mnie mniej interesują, a tej formy w całości jeszcze nigdy nie widziałem, więc byłem ciekaw bardzo. Poza tym wiem, gdzie jest kung-fu, a gdzie go nie ma bez podpowiedzi. 😉

Ngondeg

P. S.

dostałem nagranie z innego kąta:

Rozdzielczość nędzna, ale nawet dynamiczniej to wygląda niż z mojego ujęcia.Może mi na HD komp zwalnia.. :p Znaczy się zrobił na 95% i mimo to powinien wygrać. 🙂

zapomniałbym podziękować autorowi klipu..

Adaś

Luo Daxi

co niniejszym czynię..

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

