à côté des gens de papa..

trzy równoważnie

Dzięki temu, że poszedłem nagrać występ Marka (Sifu Klajdy) na XX Mistrzostwach Polski Wushu w ostatnią niedzielę, dowiedziałem się, jak nas nazywają u niego w domu.. Mianowicie jesteśmy „ludźmi  taty”. W sumie nie najgorzej, choć mam wrażenie, że młodsza córka Marka rozmawiając z mamą, a siedząc przy mnie, zastanawiała się przez ułamek sekundy jakiego słowa użyć.. 😉

Tak czy siak uznaję „gens de papa” za oficjalne zawołanie. A na zawodach było nawet znośnie. Pewnie dlatego, że byliśmy jakąś godzinę, dwie,  czyli tak w sam raz.

W klipie występują (zgodnie z kolejnością pojawiania się): Sifu Klajda, Aśka z Adasiem, ładna pani spektatorka, dziewczynka z YMAA z formą z białego żurawia, pan z choyleefut (tuż po formie Marka), pani He Xijing – sędzia i trenerka, dama z wachlarzem taij. 😉

DCIM101MEDIA taijiquan

Kung-fu kung-fem, formy formami, a i tak wszystkim nastukałby brodaty pan ochroniarz od vietvodao.. 😉 Może i tak byłoby lepiej, bo…

View original post 152 słowa więcej

    • Maciej
    • Czerwiec 24th, 2014

    Gratulacje…jak na skromną reprezentację to daliście radę niezły wynik medalowy….bardzo fajne klipy…mi akurat to wykonanie formy z kijem się bardzo podoba…nie wiem jakie są kryteria przy ocenianiu, ale jak dla mnie było super….tak trochę z innej beczki to jaką długość ma kij w waszym systemie…wydaje mi się, że ten którym Shi fu Marek wykonuje formę jest ponad głowę….
    Początek wpisu wymiata podoba mi się określenie „ludzie taty” bo ma takie zacięcie jak z „Ojca Chrzestnego” :-))….już sobie wyobrażam jak Shi Fu Marek mówi – ” nie martw się córko załatwią to ludzie taty” :-)…dla mnie określenie rewelacyjne :-).

    • Ludzie taty doceniają gratulacje. 😉 Kije w chuojiao są różne i różniste. Ten chyba ma być trochę ponad głowę, ale faktem jest, że pojęcie „trochę” należałoby sprecyzować. Np trochę = 3 ociupinki, jak w Tytusie. 😉

    • Maciej
    • Czerwiec 25th, 2014

    🙂 pamiętam, że w Tytusie 1 chwila = 3 momenty więc 1 trochę może być 3 ociupinki :-)…tak wygląda jakby był trochę ponad głowę.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

