„Wspomnienia z mojej Atlantydy” Edwarda Kajdańskiego (e-book)

trzy równoważnie

90088-wspomnienia-z-mojej-atlantydy-edward-kajdanski-1

KrzyśT znalazł i dał namiar, a ponieważ temat Polonii harbińskiej i w ogóle temat Polaków w Chinach przed, w trakcie, i niedługo po II wojnie światowej wydaje mi się bardzo ciekawy, i nikt poza Kajdańskim nie ma takiej wiedzy, to wrzucam ten link przed przeczytaniem, bo dziś jeszcze obowiązuje cena promocyjna w tej księgarni:

http://www.publio.pl/wspomnienia-z-mojej-atlantydy-edward-kajdanski,p90088.html

20 zł to cena do zaakceptowania, myślę.

Ngondeg

View original post

    • KrzysT
    • Sierpień 9th, 2014

    Oczywiście też kupiłem, bo jakżeby nie (co pewien czas sobie powtarzam, żeby nie patrzeć na promocje e-booków, bo zbankrutuję…)
    Ale ja nie o tym chciałem :>
    Anegdotkę chciałem opowiedzieć, do czego się przydaje czytanie Kajdańskiego 😉
    Otóż w mojej poprzedniej firmie, gdzie pracowałem osiem lat siłą rzeczy niektórzy wiedzieli o moich różnorakich hobbys, w tym dotyczących Chin (normalnie się z takimi rzeczami kryję, bo po co mają człowieka traktować jak niepełnosprawnego na umyśle* i ciele**). No i kiedyś kolega (fajny kolega, jakby to kiedyś czytał, to pozdrawiam :)) mówi mi „Ej, Krzyś, a wiesz, moja babcia urodziła się w Chinach”. „Pewnie w Harbinie” mówi Krzyś bez namysłu.
    Wyobraźcie sobie, że trafiłem :] Zdziwienie było duże. Warto się dokształcać 😉

    *oczywiście nie zawsze. W obecnej tyrze jak raz poszedłem na spotkanie tych nienormalnych, co budzą się rano i idą się gapić na ptaki przez lornetkę, to spotkałem kolegę z biurka obok. Ale on się też w pracy nie przyznaje, instynkt samozachowawczy działa.

    **to wtedy, jak się przychodzi z limem. Co zresztą ma akurat znakomite konsekwencje praktyczne, jak pisałem na ploterze karteczki treści „proszę nie zmieniać papieru, bo w ryj”, to przez każdy tydzień, jak przychodziłem z podbitym okiem, to faktycznie nie zmieniali 😉

Skomentuj

