Kesha – występ na Naradzie Ambasadorów Chuojiao

Zapomniałem dziś już nawet, że coś takiego miało być, ale idę i patrzę..

08-08@19-50-33-837

Docieram na Pola i jakby się zgadza..

20140808_195832_resized

Poczekałem chwilę, aż się skończą naradzać i poprosiłem Adasia o sparing na kije. Polataliśmy na zielonym kobiercu kilka minut, gdy podszedł nas skarcić Marek za zbytnią afrykańskość w tym co robimy, ale uratował nas koncert, który się właśnie rozpoczął:

Kesha fajnie gra  i szkoda że Marcin nie mógł zostać, żeby mu wtórować, albo że my nie mamy miodu w biodrach i (poza jedną nieśmiałą próbą) nie zaczęliśmy tam skakać i wystukiwać jakichś przeciw rytmów kijami. Polacy to nie Kubańczycy jednak.. Biję się pierwszy w pierś! Tak czy siak historia z Keshą wygląda chyba tak, że Marek dostał bongo od żony na urodziny i sprowadził sobie nauczyciela z Indii. W zamian za lekcje gry na bongosach Marek udziela mu lekcji chuojiao. 🙂

Ngondeg

P.S.

Nikt się nie spodziewał, że to Ke$ha zagrała na życzenie Marka, mam nadzieję.. :p

 

    • KO
    • Sierpień 9th, 2014

    Ja umiem grać tylko na jednym instrumencie. Nazywa się ciuranga, ciekawe czy Kesha. Kiedyś przyniosę na trening i porównamy umiejętności…

    • rodor
    • Sierpień 9th, 2014

    Ja umiem grać na nerwach ;), ale mam prośbę do Andrzeja: Czy wrzucisz jakis filmik ze sparingu kijem? Pytam serio :).

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

