przed tablicą upamiętniającą mistrza Wu Binlou

Cytuję wiadomość, którą dostałem jakieś 3 godziny temu od Marka:

Dzisiaj uczestniczyłem w ciekawym wydarzeniu: pojechaliśmy wszyscy odwiedzić pomnik naszego Shiye Wu Binlou.  Usytuowany jest on na ładnym cmentarzu jakieś 50 km od centrum, u podnóża gór. Nie jest to miejsce pochówku Shiye, ale pomnik i tak okazały. Program na miejscu składał się z 2 punktów: najpierw oczywiście obowiązkowe fotografie w różnych konfiguracjach, potem wspólny trzykrotny ukłon.  A jako że zrobiło się późno, poszliśmy oczywiście jeść. .. Sam pomnik z jednej strony ma wyryte nazwisko Wu Binlou, a z drugiej opis zasług Mistrza oraz listę członków rodziny i spadkobierców stylu (mi też się udało tam dostać).

I zdjęcia z tej małej uroczystości (jeszcze ciepłe):

20141101_11535520141101_11495520141101_114520

Tylko pogratulować! Imię i nazwisko w towarzystwie innych chuanrenów na kamiennej tablicy, to już nie przelewki. Cieszy mnie to. Należało się Markowi. Mógłby tylko podać dokładny adres, żeby było wiadomo dokąd pielgrzymować.. Chyba, że to dodatkowy test na oddanie i poświęcenie. 😉

Ngondeg

P.S.

Mam tylko jedna małą uwagę. Jak już taka pompa, to mogli by te znaki kazać wyryć w starych formach, co by estymy dodać i by Japończycy, Koreańczycy i kto tam jeszcze pisma chińskiego używa mógł w pełni podziwiać..

 

 

 

    • KO
    • Listopad 3rd, 2014

    Brawo!!

    Bardzo się cieszę, chociaż i bez wpisu na kamieniu też bym się u Marka uczył

    • Wiesz, że od grudnia składki idą w górę? Nie zdążyłem napisać.. ;p

        • KO
        • Listopad 3rd, 2014

        trudno… teraz mniej jem to trochę zaoszczędziłem 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

