Cicha Noc

Cichej Nocy, czy Świąt się jednak chyba nie życzy, zatem Spokojnych acz Wesołych! 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 23rd, 2014

    i ja też i ja też…. ależ śledzie wyszły w tym roku. Jutro jeszcze smażenie karpia.

    a mojemu szefu życzę żeby przypomniał sobie definicję słowa premia.

    i Wam wszystkim wszystkiego …

    pozdr KO

    • Shifu Klajda nie odpalił 13?!! :O

        • KO
        • Grudzień 23rd, 2014

        Marek jako premie pozwolił mi wybrać sobie dziś którą formę ma mi poprawić, więc nie narzekam.

  1. Dobrze. Jak za dawnych czasów! Szkoda, że po tym jak dokonałeś wyboru nie podniósł trzech palców w górę i nie dodał: razy trzy bez przestanku.. 🙂

    • KO
    • Grudzień 24th, 2014

    było dwa razy… Ludzki pan się okazał.

    • Maciej
    • Grudzień 24th, 2014

    Wszystkiego dobrego na Święta dla całej ekipy CJF :-).
    Pozdrawiam
    Maciej

    • 多谢! i wzajemnie! 🙂 Właśnie przeczytałem na wiki, że opowieści o dekapitacji samców modliszek podczas kopulacji są wielce przesadzone i że w ten sposób ginie raptem 5-30% więc chciałem się podzielić tą wiadomością i wlać w Wasze waleczne serca trochę otuchy na Święta i cały nowy rok. 😉

        • KO
        • Grudzień 24th, 2014

        Nie wiem czy chcę wiedzieć w takim razie jak ginie reszta…

    • Asia
    • Grudzień 24th, 2014

    Wesołych Świąt dla Wszystkich 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

