Niech będzie, że Radości z Treningu sobie życzymy

Choć nie zawadziłoby być przy tym choć trochę lepszym :p

Za ilustrację zabawową posłuży Adaś (Sifu Klajda zażywa wywczasu w jakimś kurorcie)

2014-12-30 21.26.38

więc byłem zmuszony spełnić jego zachciankę w noworocznym koncercie życzeń.. Powiedział tylko: „zadbaj, żeby było coś jakby o mnie..” 😉

Szczęśliwego Nowego Roku! 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Grudzień 31st, 2014

    Rogi ?! już ?? Do czego to doszło…

    • rodor
    • Grudzień 31st, 2014

    Jak zawsze niezawodny :). Teledysk umilił mi wejście w 2015 , a w zasadzie pożegnanie ohydnego 2014 :P.
    Życzę wszystkim trenującym i sympatykom trenujących oraz sympatykom sympatyków wytrwałości w tym co robicie :).

    • Rodor, uczłowieczasz się – siłą emocji dograłeś nawet swoje wrzasko-piski uznania na ścieżkę dźwiękową klipu! 😉

      Zdrowego kolana, kwot sześciocyfrowych na rachunku w chińskim banku, i zawsze dostępnego naboju z bromem pod ręką! 🙂

        • rodor
        • Styczeń 1st, 2015

        TAK – mam już 0,99 homosapiensa (przypominam, że Tytus de Zoo miał 0,98 :P). Jak dodam, że moja miłość do strzelania z łuku odrodziła się niczym Feniks z mojego t-shirta (ćwiczę w domu na sucho 🙂 ), to może moje uczłowieczenie podskoczu o 1 może 2 promile 😉

        • rodor
        • Styczeń 1st, 2015

        Dzięki za życzenia: to ja je odwzajemniam podmieniając kolano na biodro 🙂

    • KrzysT
    • Styczeń 1st, 2015

    Adaś z różkami przerażający.
    Najlepszego.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

