esencja baishi

04-12@14-42-41-115

:]

Życie przychodzi z pomocą, tylko często nie wczas.. Niedawno Marco, który podczas tej wizyty Mistrza ma szansę zostać pierwszym prawdziwie internacjonalnym oficjalnym uczniem Marka, napisał do mnie z prośbą o przybliżenie przebiegu ceremoniału. Nie chciało mi się pisać, bo jakoś czuję, że aktualną wersję poznamy na 15 minut przed rozpoczęciem, a i nie ma się czym przejmować, jako że najpewniej ja będę pełnił rolę suflera. Niemniej odpisałem dość wyczerpująco. Marco, poczciwas, bardzo poważnie podchodzi do sprawy. A mogłem po prostu wysłać mu tę fotkę.. Jeden obraz wart 10 tysięcy słów.. 😉

Ngondeg

    • KO
    • Kwiecień 12th, 2015

    Dlaczego? Dlaczego mnie nie podpowiadałeś? 😉

    • W 2007? Nie wiem, byłem w szoku po tym, jak Rysiek wygłosił improwizowaną „Pieśń o Rolandzie” :>

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

