Małpujcie!

Od dziś wieczór przez rok cały!

ac4bd11373f08202bea2af8b4bfbfbedab641b55

Yi Yuanji (Płn Song) „Dwa Gibbony na Drzewie”

Ngondeg

  1. żeby ta małpa nie była choćby gorsza od królika…

    • jeszcze mamy rok kozy.. chyba, że pandy są uczulone na króliki 😉

      • widzisz w jakim ja niedoczasie teraz żyje… przeoczyłem cały rok. Jakoś mi w pamięci zapadło jak pisałeś o jaspisowym króliku kicającym na księżycu.

        A dziś w „Archiwum X” mówili o krzyżówkach królików z jeleniami. Może to dlatego…

        Dobra ta małpa będzie chociaż? Bo na koniec tego roku w totka nie wygrałem.

      • Królik był z 5 lat temu jak walczyłeś z Rodorem :] Krzyżówka królika z jeleniem została wynaleziona 4 tyś. lat temu w Chinach i symbolizuje 8 stopień wtajemniczenia tuż po ryjówce a przed tygrysem :p
        KO jest koniem to raczej 2014 mógł być wyjątkowo zły, ale ja nie astrolog ;]

  2. jiuzhizi :
    Królik był z 5 lat temu jak walczyłeś z Rodorem :]

    to już pięć lat !? qrcze wczoraj poszliśmy z Danusią na kaczkę po pekińsku. Nadal dobra…

    • Tak.. czas leci. Zapoerdala jak struś pędziwiatr. Dziś z Rodorem rozmawialiśmy o Waszym tuishou w Fuyuan i że 5 lat Wam zajęło, żeby zacząć wspólnie trenować :]

    • Adaś
    • Luty 8th, 2016

    Czyli to także rok Pawiana… 🙂
    Jako metalowa małpa winszuję Bratu-kuzynowi. 😉
    P.S.: Przypomniało mi się, jak przed laty pewien adept yiquan, słysząc nazwę chuojiaofanzi, odrzekł: „A, słyszałem. Podobno ćwiczą na drzewach.” No, tak…

    • U monkey? Dżizzz.. 36 lat.. wiesz, że musisz przez cały rok chodzić w czerwonych stringach? 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

