Pierwszy Trening Łucznika Vale Tudo

Czyli Mariusza. Zanim dowiedziałem się jak ma na imię, ukułem mu tę roboczą ksywkę, bo mi w głowie utkwiło, że kiedyś się o to otarł :]

20160301_183647_resized

20160301_190317_resized_1

nie ma mandarynki, bo dłużej nie nagrywałem – musiałem wyjść.. do kina :>

20160301_191159_resized_1A sam Mariusz całkiem nieźle przygotowany. Schodzi, proszę, bez problemu do pubu.. Może ten trening pierwszy i nie ostatni 🙂

Ngondeg

    • KO
    • Marzec 2nd, 2016

    dobrze… wygląda że duży. Niestety nie dotarłem

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

