XV rocznica polskiego chuojiao

Brzmi dumnie i przerażająco zarazem, prawda?

Od kiedy piętnaście lat temu przed klatką schodową na Szkoły Orląt usłyszałem „już zacząłeś”, tak po dziś dzień Marek Klajda krzewi w znoju nauki pekińskiego chuojiao w Warszawie (a nawet czasem poza jej granicami;) W znoju, bo mam wrażenie, że dostaje z tego nauczania znacznie mniej niż w nie wkłada. I nie chodzi tu o pieniądze, których nigdy nie pobierał, a w każdym razie nigdy dla siebie. Kurcze, lepsza mowa niż ten bełkot w Quantum mi się wstukała..  Tak czy siak było całkiem miło w  sobotnie południe, 22 X, kiedy to spotkaliśmy się na uroczystym obiedzie 🙂

mmexport1477158805956

Marek przyjmuje gratulacje od Cardia (w tle Shimu i J.)

20161022_142423

MamAA + Brat Ryszard

mmexport1477159608829

Fotuo

mmexport1477159574843

Ryszão

mmexport1477159526223-tile

kultura głodu 😉

2016-10-22-17-33-vert

c.d.

2016-10-22-16-10-14

Meine Frau z KO

15a

Partyzantka

Wspomniałem wyżej Cardia, który nie mógł ze względu na wyjazd być z nami. Wieczorem jeszcze sobie pogadaliśmy szczerze, jak to zwykle z Cardiem i przy okazji polecił mi Johna Zorna do posłuchania. Akurat chodziło mu o „Balladę Hanka McCaina”, ale przy okazji poznałem „Shaolin Bossę” i  „Train to Thienshan”. Stoczyłem krótką walkę wewnętrzną przy wyborze, ale skoro jesteśmy „ni Shaolin ni Wudang” stanęło na Tianshan 😉

Ngondeg

P.S.

Myślę, że Xiao Ye ksywa „Misiek” z Quantum czyli China Town z Reduty stanął na wysokości zadania

 

 

 

  1. Kiedyś lubiłem Zorna Naked City. Dziś jestem starszy i spokojniejszy. Wolę jego „klezmerskie” rzeczy: https://www.youtube.com/watch?v=0UxO1xW5Mlo A tych co polecasz z Cardiem to nie znałem nawet. Ballada jest z albumu który kojarzyłem tylko w starej edycji (bez ballady). Dużo natworzył!

    • O, mnie klezmao odstrasza nieco, ale rozumiem, że Cię saksofon przyciąga 🙂

    • KrzysT
    • Październik 27th, 2016

    Rety, to już piętnaście lat?!
    Szczere gratulacje – ciągnijcie do setki 🙂
    Wszystkiego najlepszego na kolejne lata.

    • Thx, ale -szit!- teraz sobie przypomniałem, że chodziłeś trochę do nas, a ja Ci nie podesłałem zaproszenia..

      (;一_一)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

